Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Навчальні видання для вищої школи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
81
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-81
81-81
>
1.
Маркетинг/Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. економ. ун-т імені Вадима Гетьмана". - 2008
>
2.
Парсяк В. Н. Маркетингові дослідження/В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - 2009
>
3.
Примак Т. О. Маркетинг/Т. О. Примак. - 2007
>
4.
Шканова О. М. Маркетинг послуг/О. М. Шканова. - 2008
>
5.
Годин А. М. Маркетинг/А. М. Годин. - 2006
>
6.
Буряк П. Ю. Маркетинг/Буряк П. Ю., Карпінський Б. А., Карпова Я. Ю. - 2005
>
7.
Гапошина Л. Г. Маркетинг кадрового обеспечения/Л. Г. Гапошина. - 2005
>
8.
Егоров И. В. Управление товарными системами/И. В. Егоров. - 2005
>
9.
Ерёмин В. Н. Маркетинг/В. Н. Ерёмин. - 2006
>
10.
Ламбен Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг/Ж. Ламбен ; [пер. с англ. под ред. В. Б. Колчанова]. - 2005
>
11.
Мак-Куэрри Э. Ф. Методы маркетингового исследования/Э. Ф. Мак-Куэрри ; [пер. с англ. О. Мельникова]. - 2005
>
12.
Маркетинг для магістрів/М. М. Єрмошенко, С. А. Єрохін, А. В. Базилюк Т. 2. - 2007
>
13.
Морозов Ю. В. Основы маркетинга/Ю. В. Морозов. - 2006
>
14.
Основы маркетинга/[Г. А. Васильев др. ; под ред. Г. А. Васильева]. - 2005
>
15.
Панкрухин А. П. Маркетинг/А. П. Панкрухин. - 2006
>
16.
Украинцева А. А. Маркетинг в вопросах и ответах/А. А. Украинцева. - 2006
>
17.
Гаркавенко С. С. Маркетинг /С. С. Гаркавенко. - 2008
>
18.
Липчук В. В. Маркетинг/[В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В.В. Липчука. - 2008
>
19.
Мостенська Т. Л. Основи маркетингу /Т. Л. Мостенська. - 2006
>
20.
Бриггс С. Маркетинг в туризме/С. Бриггс ; [пер. М. Ю. Зарицкой]. - 2005
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-60
61-81
81-81
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)