Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Паблик рілейшнз<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
23
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-23
>
1.
Головлева Е. Л. Массовые коммуникации и медиапланирование/Е. А. Головлева. - 2009
>
2.
Саллівен М. Г. Надійна прес-служба/М. Г. Саллівен ; [пер. на укр. Я. Пилинський]. - 2002
>
3.
Чумиков Н. А. Записки PRофессионала/А. Чумиков Н. - 2008
>
4.
Білоус В. С. Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності/В. С. Білоус. - 2005
>
5.
Моисеев В. А. Паблик рилейшнз - средство социальной коммуникации/В. А. Моисеев. - 2002
>
6.
Конык Д. Деловые коммуникации предприятия (паблик рилейшнз)/Д. Конык. - 2000
>
7.
О'Гуинн Т. С. Реклама и продвижение бренда/Т. С. О'Гуинн, К. Т. Аллен, Р. Д. Семеник. - 2004
>
8.
Гундарин М. Книга руководителя отдела PR/М. Гундарин. - 2006
>
9.
Блэк К. Конкретный и конкурентный PR. Прямое и эффективное руководство для специалистов по PR, имиджу и рекламе/К. Блэк ; пер. Д. Воронина. - 2004
>
10.
Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович. - 2006
>
11.
Катлип С. М. Паблик рилейшнз/С. М. Катлип, А. Х. Центер, Г. М. Брум. - 2005
>
12.
Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз/Г. Г. Почепцов. - 2004
>
13.
Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз/В. М. Бебик. - 2005
>
14.
Ольшанский Д. В. Политический консалтинг/Д. В. Ольшанский, В. Ф. Пеньков. - 2005
>
15.
Шарков Ф. И. Политический консалтинг (специализация курса "Консалтинг в связях с общественностью")/Ф. И. Шарков. - 2006
>
16.
PR в органах державної влади та місцевого самоврядування/Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2003
>
17.
Берегова О.М. Сучасні комунікаційні технології в культурі України/О. М. Берегова. - 2006
>
18.
Ермаков В. В. Рекламное дело/В. В. Ермаков. - 2004
>
19.
Шейнов В. П. Пиар "белый" и "черный": технология скрытого управления людьми/В. П. Шейнов. - 2006
>
20.
Мирошниченко А. Как написать пресс-релиз/Андрей Мирошниченко. - 2010
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-23
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)