Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронний каталог книг - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронна картотека аналітичного опису статей (21)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Реклама<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-42 
1.
   76 / 002
   А 45


    Алашкин, П. А.
    Всё о рекламе и продвижении в Интернете [Текст] / Павел Алашкин. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2009. - 210, [1] с. : ил. - ISBN 978-5-9614-1055-6 (в пер.) : 054.50 грн
ББК 76.006.5 + 65.47
Рубрики: Реклама
   Інтернет

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

2.
   65.5 / 33М
   А64


   
    Анатомия рекламного образа: фирменный стиль, технологии брендинга, звуковые средства [Текст] : курс лекций для вузов по специальности 350700 "Реклама" / [А. В. Овруцкий, А. М. Пономарева, И. Р. Тищенко и др.] ; под ред. А. В. Овруцкого. - Санкт-Петербург : Питер, 2004. - 200 с. : ил., табл. - Библиогр. в конце гл. - ISBN 5-94723-889-6 : 018.75 р.
ББК 65.5-803я73 + 76.006.5я73
Рубрики: Реклама
   Рекламний бізнес

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Овруцкий, А. В.; Пономарева, А. М.; Тищенко, И. Р.; Овруцкий, А. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)

Знайти схожі

3.
   65.9(4УКР)42 / 33С5(С2)
   А 80


    Аржанов, Н. П.
    История отечественной рекламы [Текст] / Н. П. Аржанов, Т. А. Пирогова ; под общ. ред. Е. В. Ромата. - Харьков : Студцентр, 2004. - 299 с. : ил. - (Библиотека журнала "Маркетинг и реклама"). - ISBN 966-7530-33-7 : 021.31 р., 022.19 р.
ББК 65.9(4УКР)421-803г
Рубрики: Реклама
   Торгова реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Пирогова, Т. А.; Ромат, Е. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)

Знайти схожі

4.
   65.49 / 33М
   Б 35


    Бебик, В. М.
    Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз [Текст] / В. М. Бебик ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2005. - 437 с. - Бібліогр.: с. 432-437. - ISBN 966-608-513-5 : 025.00 р., 026.70 р.
ББК 65.497.6-21 + 60.842 + 76.006.5 + 88.594
Рубрики: Масова комунікація
   Паблик рілейшнз

   Реклама

   Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 2
ВЗ (2)
Вільні: ВЗ (2)

Знайти схожі

5.
   658.8
   Б 41


    Бейлі, Саймон.
    Міфи про брендинг [Текст] : бренд - це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння / Саймон Бейлі, Енді Мілліґан ; [пер. з англ. Я. Машико]. - Харків : Фабула, 2020. - 255 с. : іл. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6010-8 (в опр.) : 188.00 грн.
УДК
Рубрики: Брендинг
   Маркетинг--Управління

   Реклама

   ВНО



Дод.точки доступу:
Мілліґан, Енді; Машико, Я. \пер.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

6.
   78.38 / 02
   Б 82


    Борисова, О. О.
    Реклама в библиотеке [Текст] : учеб.-практ. пособие / О. О. Борисова. - Москва : Либерея-Бибинформ, 2005. - 214 с. - (Библиотекарь и время. XXI век ; № 34). - Библиогр.: с. 179-195. - ISBN 5-85129-175-3 : 023.00 р.
ББК 78.380.1я73
Рубрики: Бібліотеки--Організація роботи--Навчальні видання
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 2
НМВ (1), ВЗ (1)
Вільні: НМВ (1), ВЗ (1)

Знайти схожі

7.
   65.29 / 33М
   В43


    Виктор, Я. В.
    Продвижение. Система коммуникации между предпринимателями и рынком [Текст] / Я. В. Виктор. - Харьков : Гуманитарный Центр, 2003. - 478 с. - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 966-8324-01-3 : 015.00 р.
ББК 65.290-211.1 + 65.421-803
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

8.
   67.99(4УКР)3 / 34С(С2)
   В 49


    Виноградова, Г. В.
    Правове регулювання інформаційних відносин в Україні [Текст] : [навч. посіб.] / Г. В. Виноградова. - Київ : Юстініан, 2006. - 171 с. - Бібліогр.: с. 157-171 та в підрядк. прим. - ISBN 966-8257-18-9 : 006.00 р., 026.10 р.
ББК 67.99(4УКР)301.114я73
Рубрики: Архівна справа
   Бібліотечна справа

   Видавнича справа

   Державна таємниця

   Інформаційна діяльність--Правове регулювання

   Інформаційне право

   Інформаційні відносини

   Кінематографія

   Комерційна таємниця

   Музейна справа

   Реклама

   Службова таємниця

   Україна--Інформаційні відносини
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 2
ВДГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДГН (1), ВЗ (1)

Знайти схожі

9.
   76 / 002
   Г 21


    Гарфилд, Б.
    Десять заповедей рекламы [Текст] / Б. Гарфилд. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 249 с. - ISBN 5-469-00602-6. - ISBN 0-07-140316-7 : 041.25 р.
ББК 76.006.5 + 65.47
Рубрики: Реклама
   Рекламний бізнес

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

10.
   76 / 002
   Г 37


    Геращенко, Л. Л.
    Как стать режиссером рекламных роликов? [Текст] / Л. Л. Геращенко. - Москва : Диаграмма, 2006. - 72 с. - Библиогр.: с. 58. - ISBN 5-901706-21-8 : 005.85 р.
ББК 76.006.5 + 76.320.4
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

11.
   76 / 002
   Г 60


    Голик, В. С.
    Интернет-реклама, или как делаются деньги в сети [Текст] / В. С. Голик, А. И. Толкачев. - Москва : Изд-во деловой и учеб. лит., 2006. - 159 с. - Библиогр.: с. 157. - ISBN 5-94486-115-0 : 024.75 р.
ББК 76.006.5 + 32.973.202
Рубрики: Інтернет
   Масова інформація

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Толкачев, А. И.
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

12.
   76 / 002
   Г 61


    Головлева, Е. Л.
    Массовые коммуникации и медиапланирование [Текст] : учеб. пособие / Е. А. Головлева. - Екатеринбург : Деловая книга ; Москва : Академический Проект, 2009. - 342, [1] с. : табл. - (Gaudeamus) (Фундаментальный учебник). - Библиогр.: с. 310-316, библиогр. в конце гл. - ISBN 978-5-8291-0999-8 (в пер.). - ISBN 978-5-88687-200-2 : 101.00 грн
ББК 76.0я73
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання для вищої школи
   Реклама

   Паблик рілейшнз

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

13.
   76 / 002
   Г 61


    Головлева, Е. Л.
    Основы рекламы [Текст] : учеб. пособие для вузов по спец. 350700-Реклама / Е. Л. Головлева. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2004. - 314, [2] с. : табл. - (Высшее образование). - Библиогр.: с. 312-315 и в конце частей. - ISBN 5-222-04272-3 : 013.89 р.
ББК 76.006.5я73
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

14.
   60.8 / 33.05
   И 21


    Иванова, К. А.
    Копирайтинг. Секреты составления рекламных и PR-текстов [Текст] / К. А. Иванова. - 2-е изд. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 157 с. - Библиогр.: с. 156-157. - ISBN 978-5-469-01108-8 : 022.00 р.
ББК 60.842 + 76.006.5
Рубрики: Засоби масової комунікації
   Комунікативні технології

   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

15.
   65.291 / 33М
   К 16


   
    Как заставить рекламу работать на бизнес: опыт 20 ведущих экспертов [Текст] / под ред. Л. Баттерфилда. - Москва : Эксмо, 2007. - 303 с. : ил., табл. - (Академия рекламы). - Библиогр. в конце глав в примеч. - ISBN 978-5-699-21703-8. - ISBN 0-7506-5501-1 : 060.00 р.
ББК 65.291.34 + 65.47
Рубрики: Бізнес--Реклама
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Баттерфилд, Л. \ред.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

16.
   76 / 002
   К 95


    Кутлалиев, А.
    Эффективность рекламы [Текст] / А. Кутлалиев, А. Попов. - Москва : Эксмо, 2005. - 410, [1] с. : ил. - (Профессиональное издания для бизнеса). - Библиогр.: с. 407-411. - ISBN 5-699-10796-7 : 045.67 р.
ББК 76.006.5
Рубрики: Масова інформація
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Попов, А.
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

17.
   76 / 002
   М 42


    Медведева, Е.
    Основы рекламоведения [Текст] / Е. Медведева. - Москва : РИП-холдинг, 2004. - 261 с. : ил. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с. 258-261 и в подстроч. примеч. - ISBN 5-900045-53-6 : 024.75 р.
ББК 76.006.5
Рубрики: Масова інформація
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

18.
   60.5 / 301
   Н64


    Никонов, А. П.
    Управление выбором: искусство стрижки народных масc [Текст] / А. П. Никонов. - Москва : ЭНАС, 2008. - 301, [1] с. - (Точка зрения). - ISBN 978-5-93196-809-4. - ISBN 978-5-91180-893-8 : 038.00 р.
ББК 60.524.253
Рубрики: Людина і суспільство
   Політика

   Реклама

   Суспільство

Кл.слова (ненормовані):
ARM

Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

19.
   76 / 002
   О-39


    О'Гуинн, Т. С.
    Реклама и продвижение бренда [Текст] / Т. С. О'Гуинн, К. Т. Аллен, Р. Д. Семеник. - 3-е изд. - Санкт-Петербург : Нева, 2004. - 651 с. : ил. - (Современный бизнес). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-7654-3390-1. - ISBN 0-324-11380-3 : 410.75 р.
ББК 76.006.5 + 65.291.34
Рубрики: Інтернет
   Маркетинг

   Паблик рілейшнз

   Реклама

   Рекламний бізнес

   Торгівля

   Торгова реклама

   Торгові марки

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Аллен, К. Т.; Семеник, Р. Д.
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)

Знайти схожі

20.
   659.1
   О-33


    Овруцкий, Александр Владимирович.
    Рекламный образ: инструкция по применению [Текст] : стиль, представление, культура / А. В. Овруцкий. - Харьков : Гуманитарный Центр, 2020. - 161 с. : ил. - Библиогр.: с. 158-161. - ISBN 978-617-7758-17-3 (в обл.) : 270.00 грн.
УДК
Рубрики: Реклама
   Художній образ

   Культура

   ВНО


Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)