Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронний каталог книг - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Знайдено у інших БД:
Електронна картотека аналітичного опису статей (1)
Електронний каталог книг іноземними мовами (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>U=658.8<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
15
Показані документи
с 1 за 15
>
1.
Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового/Філіп Котлер, Гермаван Картаджая, Їван Сетьяван ; [пер. з англ. : К. Куницька, О. Замаєва]. - 2018
>
2.
Філановський О. Головна маркетингова книга/від Олексія Філановського ; [пер. з рос. Г. Якубовська]. - 2018
>
3.
Кім В. Ч. Перехід до блакитного океану : [Поза конкуренцією]/В. Чан Кім, Рене Моборн ; [пер. з англ. Тараса Фролова]. - 2018
>
4.
Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств/О. А. Біловодська. - 2018
>
5.
Голмс Ч. Ідеальна машина продажів/Чет Голмс ; [пер. з англ. І. Семенюк]. - 2019
>
6.
Манн І. Маркетинг на 100%: ремікс. Як стати успішним менеджером із маркетингу/Ігор Манн. - 2018
>
7.
Шарп Б. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи/Байрон Шарп за участю науковців Інституту Еренберга-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2020
>
8.
Вествуд Д. Як скласти маркетинговий план. Визначте стратегію, побудуйте ефективний план та досягніть своїх маркетингових цілей/Джон Вествуд ; [пер. з англ. І. Семенюк]. - 2020
>
9.
Филановский А. Главная маркетинговая книга/Алексей Филановский. - 2019
>
10.
Еннс Б. Успіх без пітчингу/Блер Еннс. - 2021
>
11.
Томас М. Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд/Мартін Томас ; [пер. з англ. Я. Машико]. - 2020
>
12.
Філановський О. Карго-маркетинг і Україна/Олексій Філановський ; [пер. укр. О. Журенко]. - 2021
>
13.
Яннаріно Е. Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершувати угоди/Ентоні Яннаріно ; пер. з англ. Валерія Глінка. - 2020
>
14.
Гоффман Ґ. Як створити емоцію/Ґреґ Гоффман ; з англ. пер. Юлія Лазаренко. - 2024
>
15.
Відман Р. Невдаха на мільярд. Захоплевий злет і видовищний крах Адама Неймана і компанії WeWork/Рівз Відман ; [пер. з англ. С. Стеця]. - 2024
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)