Пошуковий запит: (<.>U=658.8<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| 339 К 73
Котлер, Філіп. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового [Текст] / Філіп Котлер, Гермаван Картаджая, Їван Сетьяван ; [пер. з англ. : К. Куницька, О. Замаєва]. - Київ : КМБУКС, 2018. - 207 с. : рис. - ISBN 978-966-948-009-5 (в опр.) : 113.00 грн. Рубрики: Маркетинг Стратегічний маркетинг ВНО
Дод.точки доступу: Картаджая, Гермаван; Сетьяван, Їван; Куницька, К. \пер.\; Замаєва, О. \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>2.
| 658 Ф 51
Філановський, Олексій. Головна маркетингова книга [Текст] / від Олексія Філановського ; [пер. з рос. Г. Якубовська]. - Харків : Фабула, 2018. - 300, [3] с. : іл. - (Нон-фікшн). - ISBN 978-617-09-3889-3 (в опр.) : 207.00 грн. Рубрики: Маркетинг ВНО
Дод.точки доступу: Якубовська, Ганна \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>3.
| 005 К 40
Кім, В. Чан. Перехід до блакитного океану : [Поза конкуренцією] [Текст] / В. Чан Кім, Рене Моборн ; [пер. з англ. Тараса Фролова]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. - 284, [1] с. : іл. - (Business must read). - Бібліогр.: с. 278-279, бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 978-617-12-5596-8 (в опр.) : 117.00 грн. Парал. тит. арк. англ. Рубрики: Стратегічний менеджмент Стратегічний маркетинг ВНО
Дод.точки доступу: Моборн, Рене; Фролов, Тарас \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>4.
| 339 Б 61
Біловодська, Олена Анатоліївна. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] : монографія / О. А. Біловодська. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 461 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 380-431. - ISBN 978-617-673-763-6 (в обкл.) : 250.00 грн. Рубрики: Маркетинг--Товарна політика Продукція--Промисловий маркетинг ВНО
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>5.
| 005 Г 60
Голмс, Чет. Ідеальна машина продажів [Текст] : 12 перевірених стратегій ефективності бізнесу / Чет Голмс ; [пер. з англ. І. Семенюк]. - Харків : Фабула, 2019. - 285 с. : іл. - Бібліогр.: с. 279. - ISBN 978-617-09-3857-2 (в опр.) : 192.00 грн. Рубрики: Торгівля--Організаційне управління Збут--Стратегічний маркетинг ВНО
Дод.точки доступу: Семенюк, Ірина \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>6.
| 339 М 23
Манн, Ігор. Маркетинг на 100%: ремікс. Як стати успішним менеджером із маркетингу [Текст] / Ігор Манн. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. - 239 с. - ISBN 978-617-12-5111-3 (в опр.) : 160.00 грн. Рубрики: Маркетинг ВНО
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>7.
| 658.8 Ш 26
Шарп, Байрон. Як зростають бренди. Чого не знають маркетологи [Текст] / Байрон Шарп за участю науковців Інституту Еренберга-Басса ; пер. з англ. Наталія Валевська. - 2-ге вид. - Київ : Наш формат, 2020. - 232, [1] с. : рис. - Бібліогр.: с. 226-233. - ISBN 978-617-7730-33-9 (в опр.) : 250.00 грн. Парал. тит. арк. англ. Рубрики: Маркетинг Торгові марки ВНО
Дод.точки доступу: Валевська, Наталія \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>8.
| 658.8 В 38
Вествуд, Джон. Як скласти маркетинговий план. Визначте стратегію, побудуйте ефективний план та досягніть своїх маркетингових цілей [Текст] / Джон Вествуд ; [пер. з англ. І. Семенюк]. - Харків : Фабула, 2020. - 175 с. : рис. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6382-6 (в опр.) : 188.00 грн. Рубрики: Маркетинг--Планування Стратегічне планування ВНО
Дод.точки доступу: Семенюк, І. \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>9.
| 658.8 Ф 51
Филановский, Алексей. Главная маркетинговая книга [Текст] / Алексей Филановский. - Харьков : Фабула, 2019. - 236, [3] с. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-4957-8 (в пер.) : 204.00 грн. Рубрики: Маркетинг ВНО
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>10.
| 005 Е 63
Еннс, Блер. Успіх без пітчингу [Текст] : маніфест / Блер Еннс. - Київ : ArtHuss, 2021. - 126 с. - ISBN 978-617-8025-00-7 (в обкл.) : 260.00 грн. Рубрики: Креативний менеджмент Бізнес--Маркетинг--Планування Креативні індустрії--Розвиток ВНО
Дод.точки доступу: Грищенко, Олександр \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>11.
| 659 Т 56
Томас, Мартін. Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд [Текст] / Мартін Томас ; [пер. з англ. Я. Машико]. - Харків : Фабула : Ранок, 2020. - 302, [1] с. : рис., табл. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6383-3 (в опр.) : 234.00 грн. Рубрики: Електронні засоби масової комунікації --Торгова реклама Комунікаційний маркетинг Підприємницькі ризики--Управління Соціальні технології--Комунікації Брендинг Антикризовий менеджмент ВНО
Дод.точки доступу: Машико, Я. \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>12.
| 658.8 Ф 51
Філановський, Олексій. Карго-маркетинг і Україна [Текст] / Олексій Філановський ; [пер. укр. О. Журенко]. - Харків : Фабула#PRO, 2021. - 140, [2] с. - ISBN 978-617-522-006-1 (в опр.) : 303.00 грн. Рубрики: Маркетинг--Ефективність--Україна ВНО
Дод.точки доступу: Журенко, Ольги \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
>13.
| 658.8 Я 63
Яннаріно, Ентоні. Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершувати угоди [Текст] / Ентоні Яннаріно ; пер. з англ. Валерія Глінка. - Київ : Наш формат, 2020. - 188, [3] с. - ISBN 978-617-7866-07-6 (в опр.) : 162.00 грн. Парал. тит. арк. англ. Рубрики: Торгівля--Ефективність Торговельні угоди ВНО
Дод.точки доступу: Глінка, Валерія \пер.\
Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1) Знайти схожі
|
|