65.291 / 33М К 40 Кім, В. Чан. Стратегія блакитного океану [Текст] : як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції / В. Чан Кім, Рене Моборн ; [пер. з англ. Ігоря Андрушенка]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2016. - 382, [1] с. : іл. - (Business must read). - Бібліогр.: с. 363-376. - ISBN 978-617-12-1640-2 (в опр.). - ISBN 978-1-62527-449-6 : 138.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Фактори формування Бізнес--Стратегічний маркетинг ВНО Дод.точки доступу: Моборн, Рене; Андрушенко , Ігор \пер.\ Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |