659
   Т 56


    Томас, Мартін.
    Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд [Текст] / Мартін Томас ; [пер. з англ. Я. Машико]. - Харків : Фабула : Ранок, 2020. - 302, [1] с. : рис., табл. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6383-3 (в опр.) : 234.00 грн.
УДК
Рубрики: Електронні засоби масової комунікації --Торгова реклама
   Комунікаційний маркетинг

   Підприємницькі ризики--Управління

   Соціальні технології--Комунікації

   Брендинг

   Антикризовий менеджмент

   ВНО



Дод.точки доступу:
Машико, Я. \пер.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


   339
   Р 18


    Райт, Кей.
    Побудування бренду [Текст] : не мовчіть у галасливому світі / Кей Райт ; [пер. з англ. Н. Савчук]. - Харків : Віват, 2023. - 298, [2] с. - (Бізнес). - Бібліогр.: с. 298 та в кінці розділів. - ISBN 978-966-982-740-1 (в опр.) : 272.00 грн.
Парал. тит. арк. англ.
УДК
Рубрики: Комунікаційний маркетинг
   Бізнес--Розвиток--Інновації

   Брендинг--Стратегії

   ВНО



Дод.точки доступу:
Савчук, Наталія \пер.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


   339
   Г 31


    Гелліген, Браян.
    Вхідний маркетинг. Приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн [Текст] / Браян Гелліген, Дхармеш Шах ; [пер. з англ. В. Луненко]. - Харків : Фабула#PRO, 2020. - 238, [2] с. : рис. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6433-5 (в опр.) : 303.00 грн.
УДК
Рубрики: Комунікаційний маркетинг
   ВНО



Дод.точки доступу:
Шах, Дхармеш; Луненко, В. \пер.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)