659 Т 56 Томас, Мартін. Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд [Текст] / Мартін Томас ; [пер. з англ. Я. Машико]. - Харків : Фабула : Ранок, 2020. - 302, [1] с. : рис., табл. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6383-3 (в опр.) : 234.00 грн.
Комунікаційний маркетинг Підприємницькі ризики--Управління Соціальні технології--Комунікації Брендинг Антикризовий менеджмент ВНО Дод.точки доступу: Машико, Я. \пер.\ Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |
339 Р 18 Райт, Кей. Побудування бренду [Текст] : не мовчіть у галасливому світі / Кей Райт ; [пер. з англ. Н. Савчук]. - Харків : Віват, 2023. - 298, [2] с. - (Бізнес). - Бібліогр.: с. 298 та в кінці розділів. - ISBN 978-966-982-740-1 (в опр.) : 272.00 грн. Парал. тит. арк. англ.
Бізнес--Розвиток--Інновації Брендинг--Стратегії ВНО Дод.точки доступу: Савчук, Наталія \пер.\ Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |
339 Г 31 Гелліген, Браян. Вхідний маркетинг. Приваблюйте, залучайте і радуйте клієнтів онлайн [Текст] / Браян Гелліген, Дхармеш Шах ; [пер. з англ. В. Луненко]. - Харків : Фабула#PRO, 2020. - 238, [2] с. : рис. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6433-5 (в опр.) : 303.00 грн.
ВНО Дод.точки доступу: Шах, Дхармеш; Луненко, В. \пер.\ Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |