65.29 / 33М Ш 49 Шеррингтон, М. Незримые ценности бренда [Текст] / М. Шеррингтон ; пер. с англ. А. Токарева. - Москва : Вершина, 2006. - 303 с. : ил. - ISBN 5-9626-0112-2 : 062.50 р. Рубрики: Маркетингові комунікації Реклама Торгові марки Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Токарев, А. \пер.\ Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |
658.8 С 32 Серновіц, Енді. Сарафанний маркетинг. Як розумні компанії змушують про себе говорити : [пер. з англ.] [Текст] / Енді Серновіц. - Київ : Сварог, 2020. - 214, [1] с. - ISBN 978-611-01-1701-2 (в обкл.) : 210.00 грн.
Маркетинг--Управління--Психологія Торгівля--Психологія ВНО Примірників всього: 1 ВДЕТПСГН (1) |