65.291 / 33М
   Т 23


    Таунсенд, Пэт.
    Качество делает деньги. Как вовлечь персонал в процесс обеспечения качества [Текст] / Пэт Таунсенд, Джоан Гебхардт ; пер. с англ. [А. Л. Раскина]. - Москва : Стандарты и качество, 2009. - 159 с. - (Деловое совершенство). - Библиогр.: с. 154-155. - ISBN 978-5-94938-086-4 (в обл.) : 113.33 грн
ББК 65.291.823.2-21
Рубрики: Якість--Управління
   Продукція--Якість

   Послуги--Якість

   ВНО



Дод.точки доступу:
Гебхардт, Джоан; Раскин, А. Л. \пер.\
Примірників всього: 1
ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


   67.99(4УКР)3 / 34С(С2)
   Д 81


    Дудла, І. О.
    Захист прав споживачів [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / І. О. Дудла ; Черніг. держ. технол. ун-т. - Київ : ЦУЛ, 2007. - 447 с. - Бібліогр.: 445-447. - ISBN 978-966-364-430-1 : 040.00 р.
ББК 67.99(4УКР)304.06я73
Рубрики: Послуги--Якість
   Ринкові відносини

   Споживачі--Правовий захист--Навчальні видання для вищої школи

   Торгівля

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Чернігівський державний технологічний університет
Примірників всього: 2
ВДГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДГН (1), ВЗ (1)