65.291 / 33М Т 23 Таунсенд, Пэт. Качество делает деньги. Как вовлечь персонал в процесс обеспечения качества [Текст] / Пэт Таунсенд, Джоан Гебхардт ; пер. с англ. [А. Л. Раскина]. - Москва : Стандарты и качество, 2009. - 159 с. - (Деловое совершенство). - Библиогр.: с. 154-155. - ISBN 978-5-94938-086-4 (в обл.) : 113.33 грн Рубрики: Якість--Управління Продукція--Якість Послуги--Якість ВНО Дод.точки доступу: Гебхардт, Джоан; Раскин, А. Л. \пер.\ Примірників всього: 1 ВЗ (1) |
67.99(4УКР)3 / 34С(С2) Д 81 Дудла, І. О. Захист прав споживачів [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / І. О. Дудла ; Черніг. держ. технол. ун-т. - Київ : ЦУЛ, 2007. - 447 с. - Бібліогр.: 445-447. - ISBN 978-966-364-430-1 : 040.00 р. Рубрики: Послуги--Якість Ринкові відносини Споживачі--Правовий захист--Навчальні видання для вищої школи Торгівля Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Чернігівський державний технологічний університет Примірників всього: 2 ВДГН (1), ВЗ (1) |