659
   Т 56


    Томас, Мартін.
    Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа. Як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд [Текст] / Мартін Томас ; [пер. з англ. Я. Машико]. - Харків : Фабула : Ранок, 2020. - 302, [1] с. : рис., табл. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6383-3 (в опр.) : 234.00 грн.
УДК
Рубрики: Електронні засоби масової комунікації --Торгова реклама
   Комунікаційний маркетинг

   Підприємницькі ризики--Управління

   Соціальні технології--Комунікації

   Брендинг

   Антикризовий менеджмент

   ВНО



Дод.точки доступу:
Машико, Я. \пер.\
Примірників всього: 1
ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)