65.9(4УКР)42 / 33С5(С2) С 25 SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій [Текст] : навч. посіб. / [Л. В. Балабанова, І. В. Балабанова, А. В. Балабаниць та ін.] ; за ред. Л. В. Балабанової. - Київ : Знання, 2005. - 301 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 296-301. - ISBN 966-8148-92-4 : 015.61 р., 033.00 р. Рубрики: Swot-аналіз--Навчальні видання для вищої школи Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Торговельні підприємства--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): ARM Дод.точки доступу: Балабанова, Людмила Веніамінівна; Балабанова, Ірина Василівна; Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Балабанова, Людмила Веніамінівна \ред.\ Примірників всього: 2 ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1) |