65.9(4УКР)42 / 33С5(С2)
   С 25


   
    SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій [Текст] : навч. посіб. / [Л. В. Балабанова, І. В. Балабанова, А. В. Балабаниць та ін.] ; за ред. Л. В. Балабанової. - Київ : Знання, 2005. - 301 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 296-301. - ISBN 966-8148-92-4 : 015.61 р., 033.00 р.
ББК 65.9(4УКР)421-21я73 + 65.421-21я73
Рубрики: Swot-аналіз--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   Торговельні підприємства--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
ARM


Дод.точки доступу:
Балабанова, Людмила Веніамінівна; Балабанова, Ірина Василівна; Балабаниць, Анжеліка Володимирівна; Балабанова, Людмила Веніамінівна \ред.\
Примірників всього: 2
ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1), ВЗ (1)