Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Ільяшенко, М. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ільяшенко, М. А.
Мацуо Басьо і його поетичний дар [Текст] : конспект уроку; 5 клас / М. А. Ільяшенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2011. -
№ 1
. - С. 57
Рубрики:
Світова література--Розробки уроків
Письменники японські--Поети, 17 ст.
Анотація:
Стаття висвітлює важливі факти життя та творчості японського поета Мацуо Басьо.
Дод.точки доступу:
Басьо, Мацуо (японський поет періоду Едо ; 1644-1694) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Ільяшенко, М. А.
Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури [Текст] / М. А. Ільяшенко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. -
№ 4
. - С. 4-6. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Зарубіжна література--Методи навчання
Зарубіжна література--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
театр
--
складання сценаріїв
--
інсценування
--
прийом рольової гри
--
шкільний театр
Анотація:
Автор публікації пропонує ознайомитися із власним досвідом викладання світової літератури, зокрема акцентує увагу на використанні театрального мистецтва в процесі навчання. Цей процес вчитель уявляє собі за наступною формулою: "творчість автора+ творчість школяра+творчість учителя=урок як новий вид мистецтва". Наведено приклади методів та прийомів роботи в цьому напрямку.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)