Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Антонкова, Марія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антонкова, Марія
Назва : Інтегрований день у 2 класі : (літературне читання, математика, природознавство, образотворче мистецтво)
Місце публікування : Початкова школа. - 2019. - № 4. - С. 31-36. (Шифр П675327/2019/4)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інтегроване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегроване навчання--літературне читання--математика--природознавство--образотворче мистецтво--весна--одиниці вимірювання часу--тварини навесні--пейзажна композиція--костецький а. "не хочу"--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті подано план-конспект тематичного інтегрованого дня за темою "Знов починається весна, знов починаються дива" для учнів 2 класу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антонкова, Марія
Назва : Тематичний день у 2 класі
Місце публікування : Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 27-34. (Шифр П675327/2020/2)
Предметні рубрики: Українська мова-- Інтегроване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегроване навчання--тематичний день--українська мова--читання--я досліджую світ, курс--подорож до карпат--охорона природи--весна--екологічна культура--відпочинок на природі--безпека на відпочинку--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті представлено розробку проведення інтегрованого відкритого тематичного дня за темою "Краса природи - справжнє диво: все неповторне, все живе", мета якого - створити умови для здобуття учнями знань про творчість В. Сухомлинського, допомогти усвідомити зміст його твору "Хлопчик і Дзвіночок Конвалії", для формування в дітей уміння складати розповідь, використовуючи вивчені частини мови, знань про взаємозв'язки у природі навесні; сприяти розвитку зв'язного мовлення учнів, навичок визначати головну думку твору, збагаченню словникового запасу; стимулювати мислення дітей, допитливість, пізнавальний інтерес та екологічну культуру, бажання учнів піклуватися про власне здоров'я, бачити, відчувати красу природи, неповторність і багатство української мови.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Антонкова, Марія
Назва : Урок-квест з природознавства "Знай, люби, оберігай" у 4 класі
Місце публікування : Початкова школа. - 2020. - № 10. - С. 26-30. (Шифр П675327/2020/10)
Предметні рубрики: Природознавство-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок природознавства--урок-квест--квест-змагання--використання і охорона природних багатств--екологічна культура--початкова школа
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)