Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ащаулов, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ащаулов В. В.
Назва : Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91: табл., рис. (Шифр Д399617/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 91
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--послуга--маркетинговий підхід--підприємницька діяльність--конкуренція--ринкова ситуація--сегментування ринку--позиціювання на ринку--реалізація продукції
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ащаулов В. В.
Назва : Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54: рис. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/5). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 53
Предметні рубрики: Маркетинг-- Підприємства-- Збут продукції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--ринкова ситуація--реалізація продукції
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)