Пошуковий запит: (<.>A=Багряний, Іван Павлович$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ранок Ю. Супутниці життя Івана Багряного/Ю. Ранок // Березіль, 2009. т.№ 3/4.-С.112-132
|
>2.
| Грабовський С. За соціальне і національне визволення /С. Грабовський // Народний депутат, 2009. т.№12.-С.80-81
|
>3.
| Сухорукова А.А. Шкільна версія аналізу роману І. Багряного "Тигролови".Урок в 11 класі/А. А. Сухорукова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2010,N N 13.-С.20-25
|
>4.
| Логвіненко Н. У сміливих доля завжди прекрасна/Н. Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі, 2010,N N 6.-С.19-22
|
>5.
| Сітало О. Гуманістична ідея перемоги добра над злом у авантюрно-пригодницькому романі Івана Багряного "Тигролови", 9 клас/О. Сітало // Українська література в загальноосвітній школі. -Київ:Антросвіт, 2010,N N 2.-С.20-22.
|
>6.
| Стефак О. Безкомпромісний і творчо багатогранний/О. Стефак // Педагогічна думка. -Київ:Педагогічна думка, 2009,N N 2.-С.32-40
|
>7.
| Королюк Н. Філософське осмислення величі людського духу (за пригодницьким романом Івана Багряного "Тигролови")/Н. Королюк // Українська мова та література (Шкільний світ). -Київ:Бондаренко Т.П., 2010,N N 46/47.-С.23-28.
|
>8.
| Соснова В. У кожного своє щастя? : урок-дискусія в 11 класі (за романом І. Багряного "Тигролови")/Валентина Соснова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 1/2 .-С.47-53.
|
>9.
| Мосейчук Н. І. "Людина - це найвеличніша з усіх істот". Літературна композиція пам’яті Івана Багряного/Н. І. Мосейчук // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 8.-С.23-25.
|
>10.
| Костенко Л. Сприймаючи серцем. : Із учительських роздумів/Людмила Костенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 3.-С.124-126.
|
>11.
| Пестрецова О. М. Іван Багряний. "Б’є крильми птах"/О. М. Пестрецова // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 16-18.-С.61-68.
|
>12.
| Киниця К. І. "Сміливі завжди мають щастя"/К. І. Киниця // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 22-24.-С.37-44
|
>13.
| Зінкевич Згадуючи Ольжича і Багряного/Осип Зінкевич // Літературна Україна, 2011. т.22 вересня (№ 36).-С.10-11
|
>14.
| Горболіс Л. М. Портрети і профілі поетів української діаспори в художньо-літературному колажуванні Михайла Слабошпицького/Л. М. Горболіс // Українська література в загальноосвітній школі, 2011. т.№ 7/8.-С.51-5
|
>15.
| Шабат-Савка С. Незакінчене висловлення як синтаксичний засіб реалізації комунікативних інтенцій/С. Шабат-Савка // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах), 2012,N № 1.-С.28-32
|
>16.
| Портрети українських письменників/худ. О. О. Бер // Вивчаємо українську мову та літературу, 2012. т.№ 7.-С.Вкладка
|
>17.
| Згурська Л. Іван Багряний - письменник і громадянин : урок-проект з української літератури : 11 клас/Людмила Згурська // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 4.-С.59-66
|
>18.
| Шугай О. Іван Багряний: як рівний з Росією партнер./О. Шугай // Літературна Україна, 2012. т.23 серп.(№ 32).-С.10-11
|
>19.
| Привалова С. П. Образ Марії в українській літературі/С. П. Привалова, О. Вишневецька // Українська література в загальноосвітній школі, 2012,N № 5.-С.5-7
|
>20.
| Бондаренко Ю. Як осягнути "терни" і "зірки" Івана Багряного/Ю. Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2012. т.№ 8.-С.63-64
|
|
|