Пошуковий запит: (<.>A=Беженар, І. М.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Беженар І. М. Організаційно-економічні засади розвитку вівчарства в Україні: історичний ракурс/І. М. Беженар // Економіка АПК, 2011. т.№ 9.-С.65-70
|
>2.
| Беженар І.М. Формування продовольчих брендів на основі регіональних продуктів/І. М. Беженар // Вісник аграрної науки, 2013. т.№ 11.-С.66-68
|
>3.
| Беженар І. М. Географічна ідентифікація продукції як чинник її конкурентоспроможності/І. М. Беженар, Л. М. Малік // Економіка АПК, 2015. т.№ 12.-С.87-94
|
>4.
| Вітвіцький В. В. Теоретичні аспекти визначення продуктивності аграрних підприємств/В. В. Вітвіцький, І. М. Беженар // Економіка АПК, 2016. т.№ 7.-С.26-35
|
>5.
| Козак О. А. Формування брендів регіональних продуктів як спосіб популяризації України на міжнародному ринку/О. А. Козак // Економіка АПК, 2017. т.№ 6.-С.53-59
|
>6.
| Беженар І. М. Інтеграційний аспект розвитку суб’єктів господарювання в сільському господарстві України/І. М. Беженар, Л. М. Малік, А. А. Швець // Економіка АПК, 2020. т.№ 10.-С.38-48
|
>7.
| Скиба Г. І. Впровадження інформаційних систем обліку/Г. І. Скиба, О. В. Цімошинська, І. М. Беженар // Економіка АПК, 2020. т.№ 11.-С.74-79
|
|