Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (6)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко, Юрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.


    Бондаренко, Юрій
    Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення образів-персонажів
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- психотип -- рівні структури особистості
Анотація: Автор статті пропонує використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномену літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Бондаренко, Юрій
    Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 26-31. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Теми
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- рівні структури особистості -- психотип
Анотація: Автор пропонує поглиблене використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномена літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні (сфери) та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Юрій.
    Діти великої матері [Текст] : оповідання / Юрій Бондаренко // Літературний Чернігів. - 2019. - № 3 (87) (лип.-верес.) . - С. 78-84 : фот.
Рубрики: Українська література--Проза--Оповідання, 21 ст.
   Ніжин, місто--Чернігівська область (Україна)


Є примірники у відділах: всього 4 : ВКр (1), ВЗ (2), ВА (1)
Вільні: ВКр (1), ВЗ (2), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Юрій.
    Дитиноцентризм у викладанні літератури [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 5. - С. 11-14
Рубрики: Література--Методика викладання
   Дитяча психологія--Психологічні якості дітей--Розвиток--Уроки літератури

Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм -- принципи навчання -- шкільний курс літератури -- поняття феноменального
Анотація: Рзкрито систему принципів навчання літератури, які пов’язані з визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. На основі цих принципів окреслено засади формування шкільного курсу літератури, визначено основні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Неведомська, Євгенія.
    Дослідження впливу на організм випромінювання мобільних телефонів [Текст] / Євгенія Неведомська, Юрій Бондаренко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 20-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 22.38
Рубрики: Електромагнітне випромінювання--Захист людини
Кл.слова (ненормовані):
Мобільні телефони, здоров'я населення, електромагнітна небезпека
Анотація: Досліджено вплив електромагнітного ЕМ-випромінювання МРТ на фізіологічний стан молодих людей. Систематичне і довготривале використання МРТ молодими людьми може призвести до порушення діяльності центральної нервової системи внаслідок порушення мозкового кровообігу.


Дод.точки доступу:
Бондаренко, Юрій

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Бондаренко, Юрій
    Дослідження функціональності образів-персонажів літературного твору [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 1. - С. 23-28. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Образи-персонажі
Кл.слова (ненормовані):
образи в українській літературі -- жанр -- стиль
Анотація: Автор статті розкриває один із важливих аспектів вивчення образів-персонажів у школі. На його думку, долання наївно-реалістичного сприймання учнями літературних героїв можливе за умови їх дослідження крізь призму світоглядних, стильових та жанрових характеристик, а також визначення ролі у формуванні названих властивостей художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Юрій.
    Експериментальна робота учнів під час вивчення літератури [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 5 (верес.- жовт.). - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Література--Вивчення--Експериментальні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
літературно-дослідницький експеримент -- літературно-творчий експеримент -- експеримент активний -- експеримент пасивний -- аналіз літературного твору -- дослідницька діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бондаренко, Юрій
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 8-13
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературне навчання школярів -- літературний твір -- аналіз художнього твору -- жанр
Анотація: В статті висвітлюються питання організації літературного навчання школярів. Автор установлює систему компетенцій та етапи впровадження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бондаренко, Юрій
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 4. - С. 6-11. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- аналіз літературного твору -- жанрово-родовий аналіз
Анотація: Автор статті розкриває ключовий механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлює систему компетенцій та етапи впровадження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Бондаренко, Юрій
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 5. - С. 7-11. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення літературного твору
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- жанрово-родовий аналіз -- аналіз художнього твору
Анотація: В статті розкривається механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлюється система компетенцій та етапи впровадження. Обґрунтовується його важливість в організації літературного навчання школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Бондаренко, Юрій
    Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 3. - С. 18-26. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір -- аналіз літературного твору -- жанрово-родовий аналіз -- навчальна модель
Анотація: Автор статті розкриває механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлює систему компетенцій та етапи впровадження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Бондаренко, Юрій
    Контроль, корекція і застосування літературних знань та вмінь [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 6. - С. 32-36. - Бібліогр.: 36 назв.
УДК
Рубрики: Українська література--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль літературних знань -- контрольно-навчальна ситуація
Анотація: У статті визначено основні вимоги до проведення контролю, корекції та застосування літературних знань і вмінь школярів у навчальному процесі. Автор окреслює функції названих видів діяльності, умови та варіативність їх проведення, установлює зв'язки між ними. Він розкриває дидактичну спрямованість як етапів, так і цілих уроків з відповідною метою, розроблює необхідні навчальні ситуації.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


    Бондаренко, Юрій.
    Літературні спостереження в школі як вид діяльності [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
спостереження -- художній фрагмент -- етапи діяльності -- читання -- коментування -- опис -- переказ -- робота з текстом
Анотація: У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержуваних вражень.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

14.


    Бондаренко, Юрій.
    Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 11. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Мета уроку--Конструювання
Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- формула мети -- аналіз літературного твору
Анотація: Розкрито роль мети уроку літератури в його конструюванні. Автор виокремлює лінгвістичний, методико-літературознавчий, дидактичний та психологічний аспекти проблеми, показує зв'язок мети з темою, типологією, структурою заняття, шляхами літературного аналізу. Він називає основні вади у визначенні мети уроку літератури, пропонує способи усунення їх.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Юрій.
    Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Мета уроку--Теоретичний аспект
Кл.слова (ненормовані):
літературознавча парадигма -- психологічна парадигма -- когнітивна сфера -- спрямованість особистості -- світосприйняття
Анотація: Розкрито роль мети уроку літератури в його конструюванні. Автор виокремлює лінгвістичний, методико-літературознавчий, дидактичний та психологічний аспекти проблеми, показує зв'язок мети з темою, типологією, структурою, заняття, шляхами літературного аналізу. Він називає основні вади, наявні під час визначення мети уроку літератури, пропонує способи усунення їх.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Бондаренко, Юрій
    Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 4. - С. 47-49. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод лекції -- види лекцій
Анотація: Автор статті дає оцінку методу лекції з позицій загальної дидактики та методики навчання літератури. Він демонструє широкий спектр різних видів названої діяльності, здійснюючи її систематизацію за напрямками і шляхами вивчення літературного матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Бондаренко, Юрій
    Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 5. - С. 53-56. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська література--Викладання в ЗОШ
Кл.слова (ненормовані):
метод лекції -- методика літератури
Анотація: Автор статті дає оцінку методу лекції з позицій загальної дидактики та методики навчання літератури. Він демонструє широкий спектр різних видів названої діяльності, здійснюючи її систематизацію за напрямками і шляхами вивчення літературного матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

18.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 2. - С. 20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- дидактичне завдання -- аналіз літературного матеріалу -- навчальна ситуація
Анотація: У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури -- тип уроку -- вид уроку
Анотація: Розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

20.


    Бондаренко, Юрій
    Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок літератури -- навчальна ситуація -- мікроситуація -- дидактичне завдання
Анотація: У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)