Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (6)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Бондаренко, Юрій$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
41
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-41
41-41
>
1.
Бондаренко, Юрій
Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 33-38. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська література--Вивчення образів-персонажів
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж
--
психотип
--
рівні структури особистості
Анотація:
Автор статті пропонує використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномену літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Бондаренко, Юрій
Вивчення образів-персонажів літературних творів за рівнями структури особистості [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 26-31. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська література--Теми
Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж
--
рівні структури особистості
--
психотип
Анотація:
Автор пропонує поглиблене використання психологічної інформації у процесі вивчення образів-персонажів художніх творів. Він демонструє систему діяльності, яка забезпечує цілісний підхід до осмислення учнями феномена літературного героя. В основі цього підходу лежить розроблена структура людської особистості, поділена психологами на рівні (сфери) та відповідні їм компоненти психофізичної організації індивіда.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Бондаренко, Юрій
.
Діти великої матері [Текст] : оповідання / Юрій Бондаренко> // Літературний Чернігів. - 2019. -
№ 3 (87) (лип.-верес.)
. - С. 78-84 : фот.
Рубрики:
Українська література--Проза--Оповідання, 21 ст.
Ніжин, місто--Чернігівська область (Україна)
Є примірники у відділах:
всього 4 : ВКр (1), ВЗ (2), ВА (1)
Вільні: ВКр (1), ВЗ (2), ВА (1)
Знайти схожі
>
4.
Бондаренко, Юрій
.
Дитиноцентризм у викладанні літератури [Текст] / Юрій Бондаренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. -
№ 5
. - С. 11-14
Рубрики:
Література--Методика викладання
Дитяча психологія--Психологічні якості дітей--Розвиток--Уроки літератури
Кл.слова (ненормовані):
дитиноцентризм
--
принципи навчання
--
шкільний курс літератури
--
поняття феноменального
Анотація:
Рзкрито систему принципів навчання літератури, які пов’язані з визнанням дитини головним суб’єктом навчального процесу. На основі цих принципів окреслено засади формування шкільного курсу літератури, визначено основні вектори в діяльності вчителя-словесника, спрямовані на розвиток психологічних якостей учнів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Неведомська, Євгенія
.
Дослідження впливу на організм випромінювання мобільних телефонів [Текст] / Євгенія Неведомська, Юрій Бондаренко> // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. -
№ 1
. - С. 20-21. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
22.38
Рубрики:
Електромагнітне випромінювання--Захист людини
Кл.слова (ненормовані):
Мобільні телефони, здоров'я населення, електромагнітна небезпека
Анотація:
Досліджено вплив електромагнітного ЕМ-випромінювання МРТ на фізіологічний стан молодих людей. Систематичне і довготривале використання МРТ молодими людьми може призвести до порушення діяльності центральної нервової системи внаслідок порушення мозкового кровообігу.
Дод.точки доступу:
Бондаренко, Юрій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Бондаренко, Юрій
Дослідження функціональності образів-персонажів літературного твору [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. -
№ 1
. - С. 23-28. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська література--Образи-персонажі
Кл.слова (ненормовані):
образи в українській літературі
--
жанр
--
стиль
Анотація:
Автор статті розкриває один із важливих аспектів вивчення образів-персонажів у школі. На його думку, долання наївно-реалістичного сприймання учнями літературних героїв можливе за умови їх дослідження крізь призму світоглядних, стильових та жанрових характеристик, а також визначення ролі у формуванні названих властивостей художніх текстів.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Бондаренко, Юрій
.
Експериментальна робота учнів під час вивчення літератури [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2020. -
№ 5 (верес.- жовт.)
. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
371.5.016:821.161
Рубрики:
Література--Вивчення--Експериментальні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
літературно-дослідницький експеримент
--
літературно-творчий експеримент
--
експеримент активний
--
експеримент пасивний
--
аналіз літературного твору
--
дослідницька діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Бондаренко, Юрій
Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. -
№ 1
. - С. 8-13
Рубрики:
Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературне навчання школярів
--
літературний твір
--
аналіз художнього твору
--
жанр
Анотація:
В статті висвітлюються питання організації літературного навчання школярів. Автор установлює систему компетенцій та етапи впровадження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Бондаренко, Юрій
Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. -
№ 4
. - С. 6-11. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір
--
аналіз літературного твору
--
жанрово-родовий аналіз
Анотація:
Автор статті розкриває ключовий механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлює систему компетенцій та етапи впровадження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Бондаренко, Юрій
Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. -
№ 5
. - С. 7-11. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська література--Вивчення літературного твору
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір
--
жанрово-родовий аналіз
--
аналіз художнього твору
Анотація:
В статті розкривається механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлюється система компетенцій та етапи впровадження. Обґрунтовується його важливість в організації літературного навчання школярів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Бондаренко, Юрій
Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2019. -
№ 3
. - С. 18-26. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
літературний твір
--
аналіз літературного твору
--
жанрово-родовий аналіз
--
навчальна модель
Анотація:
Автор статті розкриває механізм жанрово-родового аналізу літературного твору, установлює систему компетенцій та етапи впровадження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Бондаренко, Юрій
Контроль, корекція і застосування літературних знань та вмінь [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 6
. - С. 32-36. - Бібліогр.: 36 назв.
УДК
371.5.016:821.161
Рубрики:
Українська література--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
контроль літературних знань
--
контрольно-навчальна ситуація
Анотація:
У статті визначено основні вимоги до проведення контролю, корекції та застосування літературних знань і вмінь школярів у навчальному процесі. Автор окреслює функції названих видів діяльності, умови та варіативність їх проведення, установлює зв'язки між ними. Він розкриває дидактичну спрямованість як етапів, так і цілих уроків з відповідною метою, розроблює необхідні навчальні ситуації.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
13.
Бондаренко, Юрій
.
Літературні спостереження в школі як вид діяльності [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2018. -
№ 3
. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики:
Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
спостереження
--
художній фрагмент
--
етапи діяльності
--
читання
--
коментування
--
опис
--
переказ
--
робота з текстом
Анотація:
У статті означено роль текстуального спостереження в організації навчального процесу під час вивчення літератури. Автор розкриває етапи відповідної діяльності, цілеспрямованість завдань, демонструє способи розв'язання тих дидактичних проблем, які можна вирішити саме з допомогою літературного спостереження. Одна з провідних думок - якість осмислення учнями художнього матеріалу безпосередньо залежить від яскравості і глибини одержуваних вражень.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
14.
Бондаренко, Юрій
.
Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. -
№ 11
. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Мета уроку--Конструювання
Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку
--
формула мети
--
аналіз літературного твору
Анотація:
Розкрито роль мети уроку літератури в його конструюванні. Автор виокремлює лінгвістичний, методико-літературознавчий, дидактичний та психологічний аспекти проблеми, показує зв'язок мети з темою, типологією, структурою заняття, шляхами літературного аналізу. Він називає основні вади у визначенні мети уроку літератури, пропонує способи усунення їх.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Бондаренко, Юрій
.
Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір [Текст] / Юрій Бондаренко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. -
№ 12
. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Мета уроку--Теоретичний аспект
Кл.слова (ненормовані):
літературознавча парадигма
--
психологічна парадигма
--
когнітивна сфера
--
спрямованість особистості
--
світосприйняття
Анотація:
Розкрито роль мети уроку літератури в його конструюванні. Автор виокремлює лінгвістичний, методико-літературознавчий, дидактичний та психологічний аспекти проблеми, показує зв'язок мети з темою, типологією, структурою, заняття, шляхами літературного аналізу. Він називає основні вади, наявні під час визначення мети уроку літератури, пропонує способи усунення їх.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Бондаренко, Юрій
Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 4
. - С. 47-49. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
метод лекції
--
види лекцій
Анотація:
Автор статті дає оцінку методу лекції з позицій загальної дидактики та методики навчання літератури. Він демонструє широкий спектр різних видів названої діяльності, здійснюючи її систематизацію за напрямками і шляхами вивчення літературного матеріалу.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
17.
Бондаренко, Юрій
Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 5
. - С. 53-56. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики:
Українська література--Викладання в ЗОШ
Кл.слова (ненормовані):
метод лекції
--
методика літератури
Анотація:
Автор статті дає оцінку методу лекції з позицій загальної дидактики та методики навчання літератури. Він демонструє широкий спектр різних видів названої діяльності, здійснюючи її систематизацію за напрямками і шляхами вивчення літературного матеріалу.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
18.
Бондаренко, Юрій
Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 2
. - С. 20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури
--
дидактичне завдання
--
аналіз літературного матеріалу
--
навчальна ситуація
Анотація:
У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Бондаренко, Юрій
Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 1
. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок української літератури
--
тип уроку
--
вид уроку
Анотація:
Розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
20.
Бондаренко, Юрій
Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації [Текст] / Юрій Бондаренко> // Українська мова і література в школі. - 2017. -
№ 3
. - С. 40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики:
Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок літератури
--
навчальна ситуація
--
мікроситуація
--
дидактичне завдання
Анотація:
У статті розкрито вплив дидактичних завдань, етапів навчальної діяльності, шляхів аналізу літературного матеріалу на зміст навчальної ситуації та її місце в загальному процесі заняття.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-41
41-41
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)