Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Буркова, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
373-056.45
Б 91
Буркова, Людмила
.
Види професійних компетентностей педагога для роботи з обдарованими дітьми в системі освіти [Текст] : педагогіка школи / Л.Буркова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. -
№ 1
. - С. 44-51 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
373-056.45
Рубрики:
Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
компетенції
--
діагностична компетентність
--
соціально-діагностична компетентність
--
соціально-моделювальна компетентність
--
алгоритм побудови прогнозу
--
соціальне проектування
--
соціально-прогнозувальна компетентність
--
соціально-проектувальна компетентність
--
соціально-технологічна компетентність
--
соціально-рефлексивна компетентність
--
обдаровані діти
--
система освіти
Анотація:
У статті розкривається суть та зміст загальних і професійних компетентностей педагога, діяльність якого спрямована на розвиток обдарованої особистості в її індивідуальному прояві. Розкривається спрямованість та зміст шести видів професійних педагогічних компетентностей педагога.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Буркова, Людмила
Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности [Текст] / Людмила Буркова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. -
№ 2
. - С. 57-63. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики:
Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Зміст
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти
--
зміст навчання
--
здібності
Анотація:
В статье раскрывается понимание автором категории содержания образования, в часности содержания школьного образования и содержания обучения. Сделана попытка представить концептуальный подход к определению содержания образования и содержания обучения.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)