Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (6)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Величко, Людмила$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.


    Величко, Людмила.
    Інтегративні завдання на основі синхронічної таблиці [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 29-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання--Природничі науки
Анотація: Таблицю розроблено згідно з чинними навчальними програмами з різних предметів для загальноосвітніх навчальних закладів. Вона стане у пригоді вчителям з метою формування в учнів цілісного уявлення про історичну добу, коли здійснювалися відкриття у природничих науках, під час проведення інтегрованих уроків, дискусій, семінарів, створення проблемних навчальних ситуацій, організації проектної діяльності учнів, а також як довідковий матеріал.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Величко, Людмила.
    Біоорганічна хімія, 11 клас [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 5. - С. 35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Біоорганічна хімія
Анотація: У статті подано розробку орієнтовного календарно-тематичного плану з курсу біоорганічна хімія для 11-х класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Величко, Людмила.
    Багатоманітність органічних речовин і їхні взаємозв'язки [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 9-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Хімія--Органічні речовини--Генетичні зв'язки
Анотація: У статті розкрито теоретичний зміст питання навчальної програми з хімії про багатоманітність і генетичні зв'язки органічних сполук; викладено методичні рекомендації щодо реалізації цих питань у навчальному процесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Величко, Людмила.
    Вивчення рівнів структурної організації органічних речовин [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 5. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання--Хімія--Органічні речовини
Кл.слова (ненормовані):
молекулярний -- полімерний -- супрамолекулярний
Анотація: У статті розкрито теоретичний зміст питання навчальної програми з хімії про рівні структурної організації органічних сполук ; викладено методичні рекомендації щодо реалізації цих питань у навчальному процесі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Величко, Людмила.
    Календарно-тематичний план з хімії. 9 клас [Текст] / Л. Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 5. - С. 23-25
Рубрики: Календарно-тематичне планування--Хімія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Величко, Людмила.
    Компетентнісний і "ЗУНівський" підходи в навчанні: порівняння ознак [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. - № 4. - С. 2-5 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання хімії--Компетентнісний підхід
Анотація: Для методичної роботи в умовах компетентнісної освітньої парадигми мають бути застосовані нові методики навчання. Щоб свідомо їх застосовувати, слід розуміти відмінності між знаннєвими і компетентнісними підходами. Автор розглядає в порівнянні основні ознаки обох підходів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Величко, Людмила.
    Методична система навчання хімії : перезавантаження [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті ідеться про доцільність превентивного характеру методичного впливу вчителя з метою успішного функціонування методичної системи навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Величко, Людмила.
    Методичний коментар до програми з хімії [Текст] / Людмила Величко, Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 11-13
Рубрики: Методика викладання хімії
Анотація: Навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах грунтується на засадах неперервності, наступності цілісності природничо-наукової освіти; враховує пропедевтику хімічних знань у курсі природознавства, забезпечує можливість поглибленого профільного навчання хімії в старшій школі та самоосвіти. У статті йдеться про оновлення змісту навчальних програм з хімії та проектну діяльність учнів.


Дод.точки доступу:
Вороненко, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Величко, Людмила.
    Методологічні знання в шкільному курсі хімії [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 5. - С. 8-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.24
Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Хімія
   Освіта--Програми навчання

Анотація: Пізнаваність матеріального світу належить до провідних світоглядних ідей, які реалізуються в шкільній природничій освіті. Роль хімії у пізнанні навколишнього світу розкривається у процесі ознайомлення з хімічними основами природних явищ, багатоманітністю форм і взаємозв'язків речовин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Величко, Людмила.
    Методологічні орієнтири проектування змісту навчання хімії в основній школі [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - № 1. - С. 34-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання хімії--Методологія
Анотація: Першорядною метою навчання хімії в основній школі стає формування засобами предмета особистості учня, його базової культури, освоєння ним елементів наукового знання і функціональної грамотності, що є необхідними і достатніми для особистісного розвитку і життєзабезпечення.


Знайти схожі

11.


    Величко, Людмила.
    Навчальна програма курсу за вибором "Біоорганічна хімія. 11 клас" [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано навчальну програму курсу за вибором "Біоорганічна хімія. 11 клас". Мета якого полягає в задоволенні індивідуальних освітніх потреб учнів старшої школи щодо розвитку природничо-наукової та предметних хімічної і біологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Величко, Людмила.
    Навчальна программа курсу за вибором "Органічні речовини. 11 клас" [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Програма курсу "Органічні речовини. 11 клас" містить опис структури курсу, очікуванні результати навчально-пізнавальної діяльності учнів та орієнтовний календарно-тематичний план курсу. Мета курсу полягає в задоволенні індивідуальних освітниіх потреб учнів старшої школи щодо розвитку природничо-наукової та предметної хімічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Величко, Людмила.
    Наскрізні змістові лінії в курсі хімії основної школи. "Підприємливість та фінансова грамотність" [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 2. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання хімії--Навчальна програма
Анотація: У статті розглядається навчальна програма зразка 2017 року, яка містить новий структурний елемент, а саме наскрізні змістові лінії. Роль хімії як навчального предмета у формуванні фінансової грамотності не є визначальною, але під час розв'язування розрахункових задач відбувається взаємне збагачення хімічної та математичної компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Величко, Людмила.
    Наскрізні змістові лінії курсу хімії основної школи "Громадянська відповідальність" [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 5. - С. 29-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання хімії--Компетентнісний підхід
Анотація: Визнано, що громадянська компетентність є інтегративним утворенням і має формуватись засобами всіх навчальних предметів. Компетентнісний потенціал курсу хімії основної школи щодо розкриття громадянської відповідальності як ключової компетентності виствітлено в пояснювальній записці до навчальної програми з хімії, а ресурси курсу щодо розкриття аналогічної змістової лінії виокремлено у програмі стосовно кожної теми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Величко, Людмила.
    Органічні речовини, 11 клас [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 40-43
Рубрики: Методика навчання--Хімія--Факультативні заняття
Анотація: Мета курсу за вибором "Органічні речовини" полягає в задоволенні індивідуальних освітніх потреб учнів старшої школи щодо розвитку природничо-наукової та предметної хімічної компетентностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Величко, Людмила.
    Предметні компетенції з хімії: перше наближення [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 4. - С. 10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методи навчання--Компетентнісний підхід
Анотація: В статті йдеться про відбір предметного змісту освіти на компетентнісній основі та його відображення в новій редакції державного освітнього стандарту, навчальних програмах, підручниках, методичній літературі. Передусім проаналізовано стан і ступень відбиття компетентнісного підходу в нормативних документах і досвід його впровадження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Величко, Людмила.
    Про деякі педагогічні міфи [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - № 6. - С. 27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна діяльність
Анотація: У статті йдеться про 4 педагогічні міфи: формування системи знань учнів, педагогічні технології, різнорівневі контрольні завдання, статистичні методи в педагогічних дослідженнях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Величко, Людмила.
    Про курси за вибором з органічної хімії для профільної школи [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 10-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Біоорганічна хімія--Навчальні функції
Анотація: Обґрунтовано доцільність вивчення в профільній школі курсів за вибором "Органічні речовини" та "Біоорганічна хімія". Розкрито основні функції курсів, їхній зміст і структуру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Величко, Людмила.
    Про навчання хімії у старшій школі в 2018/2019 навчальному році [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 4. - С. 7-11
Рубрики: Освіта--Профільне навчання
Анотація: Основним методичним орієнтиром навчання хімії у старшій школі залишається формування ключових і предметної хімічної компетентностей, які є основним орієнтиром навчання хімії на профільному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Величко, Людмила.
    Серкіт-тренінг у навчанні хімії [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті запропоновано такий метод навчання як серкіт-тренінг. Тренінгові програми дають змогу учням, які набули навичок під час вивчення певного розділу чи теми, застосувати ці навички в наступних розділах чи навіть у інших навчальних предметах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)