Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гарізан, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Гарізан Н. В.
Назва : Домашні завдання на уроках світової літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 1. - С. 46-50: фото (Шифр З870484/2013/1)
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Світова література-- Домашні завдання
Анотація: В статті йдеться про те, що домашнє завдання тісно пов'язане з роботою на уроці й сприяє розвитку самостійності та критичного й творчого мислення учнів. Домашня навчальна робота учнів, її мета як форма організації пізнавальної діяльності - розширення знань учнів, привчання їх до регулярної самостійної навчальної роботи, формування вміння самоконтролю, виховання самостійності, активності, почуття обов'язку та відповідальності.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гарізан Н. В.
Назва : Домашні завдання на уроках світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 34-37. (Шифр В739399/2015/4)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Зарубіжна література-- Досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): домашня навчальна робота учнів--навички самостійної роботи--індивідуальні завдання--диференційовані види роботи--есе--каліграми--завдання творчого характеру--підсумкові завдання--колективні завдання--методика домашніх завдань--поезія давнього сходу
Анотація: У статті викладено основні аспекти методики домашніх завдань на уроках світової літератури. Використовуючи власний досвід викладання, автор розкриває місто та значення домашнього завдання в навчальному процесі, визначає його мету та надає докладну характеристику різним типам, видам і формам завдань. Наведено приклади творчих домашніх завдань при вивченні творів різних авторів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)