Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Голованова, Майя$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Голованова, Майя
.
Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції [Текст] / Майя Голованова, Зоя Каменєва, Валерія Хижа> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 4
. - С. 21-33 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 33
Рубрики:
Ринок замороженої продукції--Інтеграція--Європейський ринок
Міжнародна торгівля--Україна--Європейський Союз (ЄС)
Кл.слова (ненормовані):
заморожені овочі
--
споживчий ринок
--
асортимент продукції
--
веганські страви
Анотація:
Ринок органічних продуктів харчування є і залишається привабливим сегментом як для виробників, так і для ритейлу. Зрушення, викликані споживачами, надають виробникам і роздрібним торговцям можливість перезавантажити себе і змінити ринкове середовище відповідно до викликів сучасності. Нові органічні продукти повинні відповідати запитам й очікуванням клієнта, приносити йому відповідне задоволення та вигоду. Авторки статті розповідають про інтеграцію України до європейського ринку органічної замороженої продукції і стверджують, що основні тенденції даної галузі сприяють змінам в напрямку більш корисного й стійкого майбутнього серед продуктів харчування.
Дод.точки доступу:
Каменєва, Зоя; Хижа, Валерія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Голованова, Майя
.
Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання [Текст] / Майя Голованова, Зоя Каменєва> // Маркетинг в Українi. - 2019. -
№ 1
. - С. 43-45
УДК
339.138
Рубрики:
Маркетинг--Стратегії--Клієнти --Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові проекти
--
інвестиції
--
електронна пошта
Анотація:
Лояльність належить до набору дій маркетингу, що спрямовані на підтримку вже існуючих клієнтів, досягається в основному за рахунок стратегій, орієнтованих на створення найвищого рівня задоволеності клієнтів. Автори статті пропонують методи проведення аналізу задоволеності користувачів товарами і послугами.
Дод.точки доступу:
Каменєва, Зоя
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)