Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Голованова, Майя$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
:
Голованова, Майя
, Каменєва, Зоя, Хижа, Валерія
Назва
: Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 21-33: рис., табл. (Шифр М636468/2019/4)
Примітки
: Бібліогр.: с. 33
Предметні рубрики:
Ринок замороженої продукції-- Інтеграція-- Європейський ринок
Міжнародна торгівля --Україна --Європейський Союз (ЄС)
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): заморожені овочі--споживчий ринок--асортимент продукції--веганські страви
Анотація:
Ринок органічних продуктів харчування є і залишається привабливим сегментом як для виробників, так і для ритейлу. Зрушення, викликані споживачами, надають виробникам і роздрібним торговцям можливість перезавантажити себе і змінити ринкове середовище відповідно до викликів сучасності. Нові органічні продукти повинні відповідати запитам й очікуванням клієнта, приносити йому відповідне задоволення та вигоду. Авторки статті розповідають про інтеграцію України до європейського ринку органічної замороженої продукції і стверджують, що основні тенденції даної галузі сприяють змінам в напрямку більш корисного й стійкого майбутнього серед продуктів харчування.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 339.138
Автор(и)
:
Голованова, Майя
, Каменєва, Зоя
Назва
: Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - Київ, 2019. - № 1. - С. 43-45 (Шифр М636468/2019/1)
УДК
: 339.138
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Стратегії-- Клієнти -- Дослідження
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингові проекти--інвестиції--електронна пошта
Анотація:
Лояльність належить до набору дій маркетингу, що спрямовані на підтримку вже існуючих клієнтів, досягається в основному за рахунок стратегій, орієнтованих на створення найвищого рівня задоволеності клієнтів. Автори статті пропонують методи проведення аналізу задоволеності користувачів товарами і послугами.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)