Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Голованова, Майя$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.138
Автор(и) : Голованова, Майя, Каменєва, Зоя
Назва : Лояльність клієнтів і метрики її вимірювання
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ, 2019. - № 1. - С. 43-45 (Шифр М636468/2019/1)
УДК : 339.138
Предметні рубрики: Маркетинг-- Стратегії-- Клієнти -- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові проекти--інвестиції--електронна пошта
Анотація: Лояльність належить до набору дій маркетингу, що спрямовані на підтримку вже існуючих клієнтів, досягається в основному за рахунок стратегій, орієнтованих на створення найвищого рівня задоволеності клієнтів. Автори статті пропонують методи проведення аналізу задоволеності користувачів товарами і послугами.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Голованова, Майя, Каменєва, Зоя, Хижа, Валерія
Назва : Інтеграція України до європейського ринку органічної замороженої продукції
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2019. - № 4. - С. 21-33: рис., табл. (Шифр М636468/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 33
Предметні рубрики: Ринок замороженої продукції-- Інтеграція-- Європейський ринок
Міжнародна торгівля --Україна --Європейський Союз (ЄС)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заморожені овочі--споживчий ринок--асортимент продукції--веганські страви
Анотація: Ринок органічних продуктів харчування є і залишається привабливим сегментом як для виробників, так і для ритейлу. Зрушення, викликані споживачами, надають виробникам і роздрібним торговцям можливість перезавантажити себе і змінити ринкове середовище відповідно до викликів сучасності. Нові органічні продукти повинні відповідати запитам й очікуванням клієнта, приносити йому відповідне задоволення та вигоду. Авторки статті розповідають про інтеграцію України до європейського ринку органічної замороженої продукції і стверджують, що основні тенденції даної галузі сприяють змінам в напрямку більш корисного й стійкого майбутнього серед продуктів харчування.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)