Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гузь, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3
Назва : Програма курсу за вибором "Малі та середні жанри художньої прози у світовій літературі ХІХ-ХХІ століть". 10-11 класи (70 годин, 35 годин на рік, 1 година на тиждень)
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 6. - С. 14-23. (Шифр В739399/2012/6)
ББК : 83.3
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Плани і програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма із зарубіжної літератури
Анотація: Програма курсу за вибором "Малі та середні жанри художньої прози у світовій літературі ХІХ-ХХІ століть" пропонується для поглибленого вивчення літератури учнями 10-11 класів у рамках розвитку профільної освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Орієнтовно поурочне планування для 7 класу. Уроки 59-62
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2016. - № 3. - С. 22-35 (Шифр З870484/2016/3)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Письменники американські, 19 ст.
Письменники англійські, 19-20 ст.
Письменники японські, 20 ст.
Письменники французькі, 20-21 ст.
Письменники американські, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фах, повість--азімов а.--уеллс г. д.--акутагава р.
Зміст : Урок № 59. Тема: Контрольна робота з теми "Світова новела" (І варіант)/ О. О. Гузь. Урок № 59. Тема: Контрольна робота: створення фанфіку на основі творів О.Генрі, Герберта Уеллса та Рюноске Акутагави (ІІ варіант) / О. О. Гузь. Урок № 60. Тема: А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення./ Ольга Гузь, Світлана Тіхоненко. Урок № 61. Тема: Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини/ О. О. Гузь. Урок № 62. Тема: Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова"/ О. О. Гузь.
Анотація: У статті подані розробки уроків зарубіжної літератури, 7 клас.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Казки народів світу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 40-48 (Шифр З870484/2015/5)
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Розробки уроків-- Казки
Позакласне читання-- Світова література-- Розробки уроків
Зміст : Урок № 1. Тема: Особливості втілення художнього конфлікту в чарівній казці (за російською народною казкою "Василиса Прекрасна")/ О. О. Гузь. Урок № 2. Тема: Філософський зміст японської казки "Жабка з Кіото і жабка з Осаки"/ Т. О. Козова. Урок № 3. Тема: Проблема добра у японській народній казці "Вдячна журавка"/ Т. О. Козова. Урок № 4. Тема: Подорож у казку на чарівний Схід (до розуміння арабських народних казок "Розповідь про царя Шахріяра", "Про Аладдіна і чарівну лампу")/ Н. О. Меркунова. Урок № 5. Тема: Шлях від Попелюшки до прекрасної принцеси (за казкою Шарля Перро "Попелюшка, або Соболевий черевичок")/ О. О. Гузь.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О.О.
Назва : Система уроківз вивчення творчості Вільяма Шекспіра : урок 2 "Художня картина світу і людини у сонетах В.Шекспіра"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2010. - N 2. - С. 7-12 (Шифр З870484/2010/2)
Предметні рубрики: Літературна творчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вдсгн--сонети--письменники англійські
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.3
Автор(и) : Гузь О.О.
Назва : Орієнтовне поурочне планування уроків світової літератури . 11 клас. Академічний рівень
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 1. - С. 38-52 (Шифр З870484/2012/1)
ББК : 74.268.3
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Поурочне планування
Письменники німецькі, 20 ст.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О.О., Смірнова Н. Б.
Назва : Орієнтовне поурочне планування для 7 класу
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 12. - С. 22-54 (Шифр З870484/2015/12)
Предметні рубрики: Світова література-- Планування уроків
Уроки світової літератури-- Планування уроків
Письменники російські, 19 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Письменники єврейські, 19-20 ст.
Письменники шотландські, 18 ст.-- Поети
Письменники німецькі, 19 ст.-- Поети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пушкін о. с.--бернс р.
Зміст : Урок № 33. Уславлення дружби й вірності у вірші О.С.Пушкіна "19 жовтня 1825 року". Авторські спогади і роздуми у творі ; Урок № 34. Олександр Грін. Повість-феєрія "Пурпурові вітрила". Основний конфлікт твору ; Урок № 35. Система образів повісті-феєрії "Пурпурові вітрила" Олександра Гріна, місце Ассоль і Грея в ній ; Урок №34. Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" ; Урок № 35. Щолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі ; Урок № 36. Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецькі відлуння "Пісні над піснями" ; Урок № 37. Особливості зображення любовних переживань у вірші Роберта Бернса "Любов" ("Моя любов - рожевий квіт.") ; Урок № 38. Поєднання світу людини й світу природи у відображенні найкращих людських почуттів у вірші Генріха Гейне "Коли настав чудовий май." ; Урок № 39. Ідея вірності й любові Костянтина Симонова "Жди мене.". Поєднання долі людини з долею народу ; Урок № 40. Розвиток мовлення (усно). Поетизація високого почуття любові, особливості його художнього розкриття. Виразне читання напам’ять віршів сучасних зарубіжних та українських поетів про дружбу й кохання ; Урок № 41. Контрольна робота: написання ліричного есе на основі вивчених творів про дружбу й кохання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О.О., Тіхоненко С. О., Смірнова Н. Б.
Назва : Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №65-70
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 42-57 (Шифр З870484/2015/4)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Уроки світової літератури-- Розробки уроків
Світова література-- Планування уроків
Світова література-- Контрольні роботи-- Завдання
Письменники шведські, 20 ст.
Письменники німецькі, 20 ст.
Письменники австрійські, 20-21 ст.
Зміст : "Міо, мій Міо" ; "Джим Гудзик і машиніст Лукас" ; "Конрад, або Дитина з бляшанки"
Анотація: Подано розробки уроків світової літератури за творами Астрід Ліндрен, Міхаеля Енде, Крістіне Нестлінгер та контрольний тест на основі вивченого курсу "Світова література. 6 клас".
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.0+83
Автор(и) : Гузь О.О.
Назва : Вступ. Література - скарбниця духовних багатств людства.
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2012. - № 10. - С. 36-39 (Шифр З870484/2012/10)
ББК : 74.268.0+83
Предметні рубрики: Світова література-- Методика викладання
Підручники-- Світова література
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Японські народні казки : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 10-12. (Шифр В739399/2015/7/8)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Фольклор-- Казки --Японія
Фольклор-- Методика
Зарубіжна література-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національний колорит--любов до праці--кмітливість--ставлення до природи--компаративний аналіз японської та німецької казок--"хлопчик-мізинчик"
Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: здійснити аналітичне дослідження японської народної казки "Хлопчик-Мізинчик", зробити компаративний аналіз з німецькою однойменною казкою; розкрити секрет популярності образу, який уславлює собою силу розуму та духу людини у важких життєвих ситуаціях; формувати в учнів сталий інтерес до фольклору різних народів.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Шолом-Алейхем (1859-1916). "Пісня над піснями" : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 15-18. (Шифр В739399/2016/12)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники єврейські, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культурологічна довідка--єврейський народ у творах
Анотація: Подано урок за темою: "Шолом-Алейхем (1859-1916). Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу. Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" для 7 класу.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Художні світи вірша Олександра Блока "Незнайома" : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 6. - С. 19-22 (Шифр В739399/2013/6)
ББК : 83.3 + 74.268.3
Предметні рубрики: Російська література-- Блок Олександр Олександрович (1880-1921 рр.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): срібне століття--блок о. о.--феномен прекрасної дами--ліричний герой--аналіз вірша
Анотація: Надано розробку уроку, який має на меті ознайомити учнів з особливостями поетики Олександра Блока, дати загальне уявлення про творчий доробок російського поета-символіста Срібного століття, за допомогою новітніх технологій і методів навчання розвивати навички смислового аналізу поетичного тексту та визначення художньо-естетичних позицій автора.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 4. Розвиток зв'язного мовлення. Співвідношення життя і смерті в художній моделі світу : підготовка до написання есе за віршем "Падло"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 33-40 (Шифр В739399/2011/2)
Примітки : Бібліогр.: 39 назв.
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Зарубіжна література-- Методика-- Перевірка й оцінка знань
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правила написання есе--побудова есе--мовно-стильові засоби--переклади вірша (д. павличко, елліс)--історична примітка (про вірш "падло")
Зміст : "Падло" ("Падаль")/ Ш. Бодлер.
Анотація: Запропоновано рекомендації до проведення заключного заняття у системі уроків з творчості французького поета Ш. Бодлера. Мета даного уроку - узагальнити і поглибити учнівські уявлення про художнє відтворення теми життя і смерті у творчому доробку Бодлера, надати загальну характеристику його творчості. Урок має на меті також розвивати зв'язне мовлення старшокласників, їх творчі здібності, вміння аргументовано й образно висловлювати свої думки щодо творів художньої літератури (зокрема у вигляді написання есе).
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 3. Традиції і новаторство Шарля Бодлера у вирішенні проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 28-33. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): романтизм і модернізм--переклади вірша "альбатрос" (д. павличко, м. терещенко, і. драч, елліс, д. мережковський)--чотири рівні сприйняття художнього тексту
Зміст : "Альбатрос"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Викладено методику проведення 3-го уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета заняття - розкрити сутність розуміння митцем ролі й місця поета в суспільстві як одної з провідних тем світової літератури. Подано і проаналізовано різні варіанти перекладу вказаного вірша.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 2. Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження вірша "Гімн Красі"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 24-28. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поетична філософія бодлера--символізм--аналітико-інтерпретаційне дослідження вірша--синтезуючий рівень сприйняття твору--культурологічний рівень сприйняття твору--варіанти тем для твору-роздуму, письмової відповіді
Зміст : "Гімн Красі"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Стаття містить методичні рекомендації до наступного блоку дослідницької діяльності за творчостю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - сприяти поглибленому дослідженню основ символістської естетики Бодлера та новаторських форм її втілення у поезії.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Урок 1. Між "захватом" та "жахом життя" : Система відповідностей у поетичному спадку Шарля Бодлера. Аналітичне дослідження віршів "Відповідності" та "Вечорова гармонія"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 8-24. (Шифр В739399/2011/2)
Предметні рубрики: Письменники французькі, 19 ст.
Зарубіжна література-- Методика-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): декаданс--символізм--поетична група "парнас"--імпресіонізм--модернізм--бодлер про себе та творчість--діячі культури про бодлера--художній світ бодлера--аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору--система завдань і запитань--тлумачний словничок віршів
Зміст : "Відповідності", "Вечорова гармонія"/ Ш. Бодлер.
Анотація: Запропоновано конспект вступного уроку за творчістю французького поета Ш. Бодлера. Мета уроку - ознайомити учнів зі світоглядно-естетичними поглядами митця, показати трагічну парадоксальність його людського буття та новаторський характер творчості, дати цілісну характеристику збірки віршів "Квіти Зла" й проаналізувати вказані вірші. Урок сприяє збагаченню знань з теорії літератури, розвитку навичок аналізу ліричного твору.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : У пошуках єдності світу та самого себе : методичні рекомендації до вивчення творчості Шарля Бодлера у загальноосвітніх навчальних закладах
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 2. - С. 2-8 (Шифр В739399/2011/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика-- Методи навчання
Письменники французькі-- Бодлер Шарль (1821-1867 рр.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічний рівень --рівень стандарту--орієнтовне планування уроків--рекомендована література--пошуково-дослідницькі групи учнів--варіанти завдань--життя і творчість ш. бодлера--провідні теми та ідеї циклів збірки "квіти зла"--оцінка збірки митцями та критиками
Зміст : "До читача"/ Ш. Бодлер. збірка "Квіти Зла"/ Ш. Бодлер.
Анотація: У статті визначено основні напрями методичної роботи щодо вивчення творчості видатного французького поета ХІХ ст. Шарля Бодлера (відповідно Програмі для профільного навчання учнів ЗНЗ). Запропоновано орієнтовне планування навчального часу, перелік підручників та іншої літератури, а також розробку завдань для 6-ти дослідницьких динамічних груп учнів. Надано великий пізнавальний матеріал до теми.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О., Смірнова Н. Б.
Назва : Тема: Шолом-Алейхем "Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі" : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 18-21. (Шифр В739399/2016/12)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники єврейські, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): повість--головні герої--пісня
Анотація: Подано урок на тему: "Шолом-Алейхем"Пісня над піснями". Художні особливості створення образів головних героїв та еволюція Шимека й Бузі в часі" для 7 класу.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О., Смірнова Н. Б.
Назва : Тема: Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями". Мистецьке відлуння "Пісні над піснями" : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 12. - С. 22-24. (Шифр В739399/2016/12)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники єврейські, 19-20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біблійні мотиви
Анотація: Подано урок на тему: "Біблійні мотиви в повісті Шолом-Алейхема "Пісня над піснями" Мистецьке відлуння "Пісні над піснями" для 7 класу.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О. О., Тіхоненко С. О.
Назва : Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом : уроки з вивчення творів Астрід Ліндґрен, Міхаеля Енде та Крістіне Нестлінгер : Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). "Міо, мій Міо" ; Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929-1995). "Джим Ґудзик і машиніст Лукас"
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 4. - С. 13-20. (Шифр В739399/2016/4)
Предметні рубрики: Дитяча література-- Ліндгрен Астрід (1907-2002 рр.) --Швеція
Дитяча література-- Енде Міхаель (1929-1995 рр.) --Німеччина
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналітичне дослідження повісті--урок-діалог--перемога добра над злом--повість м. енде "джим ґудзик і машиніст лукас"--утвердження моральних цінностей
Анотація: Запропоновано конспекти уроків за творами шведської письменниці А. Ліндґрен і німецького письменника М. Енде. Мета поданих уроків - ознайомити учнів із сучасною європейською дитячою літературою, з творчістю вищеназваних авторів; здійснити аналітичне дослідження текстів творів, розвивати навички аналізу прозового твору та художнього світу письменників; розкрити гуманістичний пафос творів, особливості художнього втілення авторського задуму щодо вічної ідеї Добра і Милосердя. Занятя мають сприяти вихованню уважного читача та формуванню гуманістичного світогляду школярів.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.0
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Система уроків за казками Г. К. Андерсена "Соловей", "Дикі лебеді", "Непохитний олов'яний солдатик". Екранізації казок Г. К. Андерсена : [2 уроки в 5-му класі]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 10. - С. 2-9. (Шифр В739399/2013/10)
ББК : 74.268.0
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники данські, 19 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): андерсен г. к.--втілення сили природи й мистецтва--аналітичне дослідження тексту--авторський задум твору--дикі лебеді, казка--непохитний олов'яний солдатик, казка--соловей, казка
Анотація: Запропонована система уроків має на меті наступне: ознайомити п'ятикласників із життям і творчостю видатного данського казкаря; розкрити сенс протиставлення істинної краси та штучної красивості, життєдайної сили мистецтва і смерті у казці "Соловей", утвердження сили любові, добра і відданості в казках "Дикі лебеді" і "Непохитний олов'яний солдатик"; розвивати в учнів навички цілісного аналітико-інтерпретаційного осмислення тексту та виразного читання.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)