Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гуль, І. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гуль І. Б.
Назва : Музичність поезії Поля Верлена "Осіння пісня" та поезії Ліни Костенко "Осінній день, осінній день, осінній!"
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 48-49 (Шифр З870484/2015/9)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Світова література-- Аналіз художнього твору
Аналіз художніх творів-- Компаративний-- Уроки світової літератури
Письменники українські, 20-21 ст.-- Поети-- Творчість
Письменники французькі, 19 ст.-- Поети
Міжпредметні зв'язки-- Українська література-- Світова література
Анотація: Методичні рекомендації до проведення уроку української та зарубіжної літератур в 11 класі за поетичною творчістю Ліни Костенко та Поля Верлена.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуль І. Б.
Назва : Музичність поезії Поля Верлена "Осіння пісня" та поезії Ліни Костенко "Осінній день, осінній день, осінній!" : [рекомендації до уроку]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 3. - С. 18-19. (Шифр В739399/2016/3)
Предметні рубрики: Французька література-- Верлен Поль Марі (1844-1896 рр.)
Українська література-- Костенко Ліна Василівна (1930 р.н.)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план заняття--образи-символи--музичність--сугестивна лірика
Анотація: Подано методичні рекомендації для уроку компаративного аналізу віршів П. Верлена й Ліни Костенко. Доведено, на яких особливостях творів має акцентувати увагу вчитель (сугестивність, музичність слова, звукова гра). Заняття має сприяти формуванню в учнів умінь виразно читати і аналізувати поетичний текст, заохочувати до написання власних віршів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)