Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дубовик, Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Дубовик, Т. В.
    Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 5. - С. 161-168
ББК 65.012.2
Рубрики: Економіка торгівлі--Маркетинг--Маркетингові комунікації--Соціальні мережі
Анотація: У статті проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємств торгівлі в соціальних мережах, наведено тенденції маркетингового менеджменту роздрібних підприємств у соціальних мережах, запропоновано креативні рішення з розробки нестандартних проектів у соціальних мережах та узагальнено наукові підходи до застосування маркетингових комунікацій для просування торговельних підприємств у соціальних мережах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Дубовик, Т. В.
    Соціально-етичний маркетинг підприємств [Текст] / Дубовик Т. В., Бучацька І. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 131-135 : рис. - Бібліогр.: с. 135 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг підприємств -- соціально-етичний потенціал -- стратегічні напрями розвитку управління соціально-етичним потенціалом


Дод.точки доступу:
Бучацька, І. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Дубовик, Т. В.
    Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, В. В. Ортинська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 10. - С. 61-65 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
підприємства торгівлі -- інтернет-тогівля -- модель управління


Дод.точки доступу:
Ортинська, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Дубовик, Т. В.
    Мерчандайзинг Інтернет-магазину [Текст] / Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 11. - С. 123-128. - Бібліогр.: с. 128 . - ISSN 1993-6788
Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства -- Інтернет -- ВДЕТН


Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Дубовик, Т. В.
    Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі інтернет [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 168-173 : рис. - Бібліогр.: 23 назви
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Економіка торгового підриємства--Маркетинг--Маркетингові комунікації
Анотація: У статті розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Мазаракі, А. А.
    Інтернет-маркетингові комунікації в програмах е-лояльності споживачів [Текст] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 12. - С. 423-429 : табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Інформаційні технології в економіці
   Економіка підприємств торгівлі--Інтернет-торгівля--Маркетинг в торгівлі--Маркетингові комунікації -- Лояльність споживачів

Анотація: У статті наведено розрахунок результативності програми е-лояльності користувачів електронного ресурсу підприємства торгівлі. Досліджено та розроблено пропозиції щодо практичного інструментарію застосування Інтернет-маркетингових комунікацій в програмах е-лояльності для різних типів споживачів. Визначено подальші шляхи дослідження Інтернет-маркетингових комунікацій в програмах е-лояльності споживачів.


Дод.точки доступу:
Дубовик, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)