Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Дубовик, Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Дубовик, Т. В.
Маркетингова комунікаційна діяльність торговельного підприємства в соціальних мережах [Текст] / Т. В. Дубовик> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 5
. - С. 161-168
ББК
65.012.2
Рубрики:
Економіка торгівлі--Маркетинг--Маркетингові комунікації--Соціальні мережі
Анотація:
У статті проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємств торгівлі в соціальних мережах, наведено тенденції маркетингового менеджменту роздрібних підприємств у соціальних мережах, запропоновано креативні рішення з розробки нестандартних проектів у соціальних мережах та узагальнено наукові підходи до застосування маркетингових комунікацій для просування торговельних підприємств у соціальних мережах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Дубовик, Т. В.
Соціально-етичний маркетинг підприємств [Текст] / Дубовик Т. В., Бучацька І. О.> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. -
№ 3
. - С. 131-135 : рис. - Бібліогр.: с. 135 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг підприємств
--
соціально-етичний потенціал
--
стратегічні напрями розвитку управління соціально-етичним потенціалом
Дод.точки доступу:
Бучацька, І. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Дубовик, Т. В.
Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств [Текст] / Т. В. Дубовик, В. В. Ортинська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. -
№ 10
. - С. 61-65 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Інтернет--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
підприємства торгівлі
--
інтернет-тогівля
--
модель управління
Дод.точки доступу:
Ортинська, В. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Дубовик, Т. В.
Мерчандайзинг Інтернет-магазину [Текст] / Т. В. Дубовик, О. В. Дубовик> // Актуальні проблеми економіки. - 2010. -
N 11
. - С. 123-128. - Бібліогр.: с. 128 . - ISSN 1993-6788
Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства
--
Інтернет
--
ВДЕТН
Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Дубовик, Т. В.
Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі інтернет [Текст] / Т. В. Дубовик> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 3
. - С. 168-173 : рис. - Бібліогр.: 23 назви
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Економіка торгового підриємства--Маркетинг--Маркетингові комунікації
Анотація:
У статті розглядаються наукові підходи до вивчення поняття потенціалу інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет, досліджено матричну модель управління потенціалом інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Мазаракі, А. А.
Інтернет-маркетингові комунікації в програмах е-лояльності споживачів [Текст] / А. А. Мазаракі, Т. В. Дубовик> // Актуальні проблеми економіки. - 2015. -
№ 12
. - С. 423-429 : табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики:
Інформаційні технології в економіці
Економіка підприємств торгівлі--Інтернет-торгівля--Маркетинг в торгівлі--Маркетингові комунікації -- Лояльність споживачів
Анотація:
У статті наведено розрахунок результативності програми е-лояльності користувачів електронного ресурсу підприємства торгівлі. Досліджено та розроблено пропозиції щодо практичного інструментарію застосування Інтернет-маркетингових комунікацій в програмах е-лояльності для різних типів споживачів. Визначено подальші шляхи дослідження Інтернет-маркетингових комунікацій в програмах е-лояльності споживачів.
Дод.точки доступу:
Дубовик, Т. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)