Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Жуков, С. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жуков С.А.
Назва : Міжнародна маркетингова діяльність прикордонних регіонів України в євроінтеграційних процесах
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - Київ: Національна академія управління, 2010. - N 10. - С. 78-84. - ISSN 1993-6788 (Шифр -904081/2010/10). - ISSN 1993-6788
Примітки : Бібліогр.: с. 84
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжнародний маркетинг--вдетн
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жуков С.А.
Назва : Формування комплексної регіональної моделі входження України в Європейський Союз
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 6. - С. 143-149: рис. (Шифр -904081/2011/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Міжнародні економічні відносини-- Євроінтеграція --Україна --Європейський Союз (ЄС)
Анотація: У статті сформовано комплексну регіональну модель входження України до ЄС. Визначено позитивні і негативні чинники процесу євроінтеграції, а також елементи регіональної моделі входження України до ЄС.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.5
Автор(и) : Корж М.В., Жуков С.А.
Назва : Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 64-71 (Шифр -904081/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 16 назв
ББК : 65.5
Предметні рубрики: Світова економіка-- Економічна глобалізація
Зовнішньоекономічна діяльність підприємства-- Міжнародний маркетинг
Анотація: У статті на основі аналізу глобалізації та інтернаціоналізації проведено структуризацію глобалізаційного процесу. Враховуючи об'єктивну основу економічної глобалізації – попит і пропозицію, розроблено схему формування глобального ринку. Визначено основні параметри економічної глобалізації в різних сферах і формах міжнародних економічних відносин. З'ясовано залежність між процесами глобалізації та інтернаціоналізації й розвитком маркетингової діяльності підприємств. Виявлено основні чинники і передумови трансформації маркетингового управління підприємством.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.30
Автор(и) : Жуков С. А., Воронич К. М.
Назва : Формування конкурентоспроможності промислового підприємства на основі маркетингових засад
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 6. - С. 124-135: табл., рис. (Шифр -904081/2012/6)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв
ББК : 65.30
Предметні рубрики: Економіка промислового підприємства --Україна, Закарпатська обл.
Анотація: У статті проведено аналіз особливостей функціонування підприємств малого бізнесу Закарпатської області. Оцінено вплив малого підприємництва на використання соціальних ресурсів села. Запропоновано основні напрямки активізації підприємницького потенціалу сільських територій в умовах ринкової трансформації економіки регіону.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.29
Автор(и) : Жуков С.А., Федурця В.П., Громова Я.А.
Назва : Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 213-219: рис. (Шифр -904081/2014/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.29
Предметні рубрики: Економіка промислового підприємства-- Маркетинг-- Ціноутворення --Україна
Анотація: У статті досліджено важливість маркетингової цінової політики та її вплив на підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства. Проаналізовано чинники впливу на показники експортного маркетингу промислових підприємств України. На основі цільового підходу запропоновано шляхи оптимізації маркетингової цінової політики. Обґрунтовано доцільність розробки системи стратегічного управління ціноутворенням.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Белякова О. В., Жуков С. А.
Назва : Інноваційний потенціал і трансфер технологій на національному та регіональних ринках промислової продукції
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 11. - С. 163-171: рис., табл. (Шифр -904081/2015/11)
Примітки : Бібліогр.: 23 назви
Предметні рубрики: Економіка промислового підприємства-- Інновації-- Інноваційно активні підприємства-- Реалізація інноваційних процесів в промисловості -- Трансфер (передача) технологій --Україна
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жуков С. А., Солоха Д. В., Бєлякова О. В.
Назва : Економічна інерційність промисловості України та формування інноваційного потенціалу галузі та регіону
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 16-22 (Шифр -904081/2016/7)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв
Предметні рубрики: Економіка промисловості України-- Управління розвитком-- Економічна інерція-- Інновації
Анотація: У статті досліджено поняття економічної інерції, визначено особливості та значення її для промислової галузі. Встановлено, що для промислової галузі характерна висока інерційність та визначено її причини. Зазначено, що економічна інерція позитивно впливає на рівень конкурентоспроможності промислової галузі та регіону, є передумовою забезпечення мобільності та гнучкості для їх підприємств. З’ясовано, що зміни в інноваційній системі промислової галузі та регіону здатні позитивно вплинути на ефективний розвиток. Виявлено, що ефективність інноваційного процесу в економіці регіону неможлива без формування його інноваційного потенціалу. Він повинен бути тісно пов'язаним з ресурсами, які є в галузі або регіоні. Визначено головні завдання та цілі організації процесу управління інноваційним потенціалом галузі та регіону. Окреслено заходи з активізації інноваційної діяльності в галузі та регіоні.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)