Пошуковий запит: (<.>A=Забуранна, Л. В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Забуранна Л. В. Еволюція парадигми управління підприємством/Л. В. Забуранна // Економіка АПК, 2011. т.№ 9.-С.133-138
|
>2.
| Забуранна Л. В. Зарубіжний досвід розвитку сільського зеленого туризму/Л. В. Забуранна // Економіка АПК, 2011. т.№ 6.-С.178-183
|
>3.
| Забуранна Л. В. Маркетингове дослідження портрету власників садиб сільського зеленого туризму/Л. В. Забуранна // Туризм сільський зелений. -Київ:Дім Сад Город, 2012. т.№ 2.-С.6-10
|
>4.
| Забуранна Л. В. Методичні підходи до оцінювання стратегічного потенціалу сільськогосподарських підприємств/Л. В. Забуранна, Т. Л. Нідзельська // Актуальні проблеми економіки, 2016,N № 3.-С.142-150
|
>5.
| Забуранна Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму/Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. -Київ:Національна академія управління, 2010,N N 10.-С.58-63
|
>6.
| Забуранна Л. В. Оцінювання результативності управління інноваційно-інвестиційною діяльністю сільськогосподарських підприємств/Л. В. Забуранна, A. M. Зоргач // Актуальні проблеми економіки, 2015. т.№ 11.-С.432-443
|
>7.
| Малік М. Й. Перспективи розвитку підприємницької діяльності на сільських територіях України/М. Й. Малік, Л. В. Забуранна // Економіка АПК, 2015. т.№ 8.-С.5-14
|
>8.
| Малік М. Й. Розвиток сільський територій в умовах децентралізації влади/М. Й. Малік, Л. В. Забуранна // Економіка АПК, 2017. т.№ 7.-С.5-14
|
>9.
| Малік М. Й. Сільський аграрний туризм як чинник розвитку сільських територій/М. Й. Малік, Л. В. Забуранна // Економіка АПК, 2012. т.№ 5.-С.110-115
|
>10.
| Забуранна Л. В. Соціально-економічні аспекти розвитку агропромислового виробництва/Л. В. Забуранна, Н. В. Попрозман // Економіка АПК, 2015. т.№ 3.-С.15-22
|
>11.
| Забуранна Л. В. Соціально-економічні передумови розвитку аграрного виробництва в Україні/Л. В. Забуранна // Економіка АПК, 2017. т.№ 12.-С.64-68
|
>12.
| Забуранна Л. В. Теоретичні підходи до класифікації туризму в сучасних умовах розвитку туристичного ринку/Л. В. Забуранна // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 12.-С.168-173
|
>13.
| Забуранна Л. В. Фактори впливу на процес формування стратегії економічного розвитку АПК/Л. В. Забуранна, Н. В. Попрозман // Актуальні проблеми економіки, 2015. т.№8.-С.111-118
|
>14.
| Забуранна Л.В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку/Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки, 2012,N № 2.-С.68-76
|
|