Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Замятина, Н. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.3
Автор(и) : Замятина Н.Ю.
Назва : Проблемное поле территориальной идентичности в контексте организации и самоорганизации социальных структур
Місце публікування : Мир психологии. - 2012. - № 1. - С. 123-137: табл. (Шифр М966798/2012/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 88.3
Предметні рубрики: Соціологія-- Психологія-- Дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модерн--соціальні інститути--постмодерн
Анотація: Территориальная идентичность может быть осмыслена как одна из социальных структур, направляющих поведение индивидов.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67
Автор(и) : Замятина Н.Ю.
Назва : Креативный класс, символический капитал и территория : методология
Місце публікування : Общественные науки и современность. - 2013. - № 4. - С. 130-139: рис. (Шифр О248624/2013/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 67 + 66
Предметні рубрики: Суспільство-- Держава
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативна економіка--символічна влада--просторовий поворот--організація простору--регіональне співтовариство--креативність
Зміст : Креативный класс и региональное сообщество ; Место креативного класса, или Символичесую власть - творцам ; Контекст: "интелектуалы и власть" ; Собственность, интеллектуальная собственность. Власть, символическая власть ; Пространство, власть, "заповедники креативного класса" ; В поисках мерила креативной власти
Анотація: В основе теории креативного класса Р. Флориды лежат "три Т" - талант, терпимость и технологии. В статье показано, что только там, где символическая власть в обществе принадлежит креативному классу, наблюдается эффект "креативной экономики".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)