Пошуковий запит: (<.>A=Зозульов, Олександр$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Зозульов О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії/Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 3.-С.47-54
|
>2.
| Зозульов О. Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє/Олександр Зозульов // Маркетинг в Українi, 2017. т.№ 5/6.-С.64-72
|
>3.
| Зозульов О. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку/О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Українi, 2017. т.№ 1.-С.24-31
|
>4.
| Зозульов О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі/Олександр Зозульов, Катерина Афанасьева // Маркетинг в Українi, 2018. т.№ 6.-С.52-65
|
>5.
| Зозульов О. Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок/О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Українi, 2017. т.№ 2.-С.53-61
|
>6.
| Зозульов О. Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій/О. Зозульов, О. Підмогильна // Маркетинг в Українi, 2013. т.№ 3.-С.41-48
|
>7.
| Зозульов О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок/Олександр Зозульов, Олександра Москаленко // Маркетинг в Українi. -Київ:КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. т.№ 1.-С.29-36
|
>8.
| Зозульов О. Краунд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства/О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Українi. -Київ, 2016. т.№ 4.-С.17-24
|
>9.
| Зозульов О. Економічні логіки маркетингових дій/О. Зозульов // Маркетинг в Українi, 2012. т.№ 5.-С.57-61
|
>10.
| Зозульов О. АТІ-технологія динамічного таргетування/О. Зозульов, Т. Царьова // Маркетинг в Українi, 2013. т.№ 4.-С.50-59
|
|