Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Зозульов, Олександр$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Зозульов, Олександр.
    Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 29-36 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Айтрекінг
Кл.слова (ненормовані):
нейротехнології -- маркетингові Інтернет комунікації -- айтрекер -- мерчандайзинг
Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.


Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Зозульов, Олександр.
    Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 47-54 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 54
Рубрики: Маркетингові технології--Стрес-тестування--Бізнес-модель
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- модель товару -- фандрейзинг -- ключові партнери
Анотація: Автори статті розповідають про функціонально-структурну модель товару , яка є основою для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії, яка може стати у нагоді за випадку аналізу конкурентоспроможності, пов'язаної із виробленням та використанням технічно складного промислового товару.


Дод.точки доступу:
Царьова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Зозульов, Олександр.
    Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі [Текст] / Олександр Зозульов, Катерина Афанасьева // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 52-65 : рис. - Бібліогр.: с. 65
Рубрики: Інтернет-маркетинг--Кіберпростір--Стратегії
Кл.слова (ненормовані):
медіа планування -- сегментування -- стратегія збуту -- сайт-візитівка
Анотація: У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Представлений спеціально створений загальний хід розрогляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Розроблена в результаті дослілдення схема є науковою новизною, яка формує специфічну послідовність дій, характерну для розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі.


Дод.точки доступу:
Афанасьева, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Зозульов, Олександр.
    Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок [Текст] / О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 53-61 : рис. - Бібліогр.: с. 61
УДК
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
комерційний сайт -- SaaS-платформа -- критерії вибору


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Зозульов, Олександр.
    Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 72
Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Інноваційна діяльність
   Бізнес--Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- трактовка маркетингу -- корпоративна модель організації бізнесу -- мережева модель організації бізнесу -- маркетингова стратегія підприємства -- стимули об'єднання -- інноваційна діяльність -- екосистеми підприємства
Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Зозульов, Олександр.
    Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 24-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31
Рубрики: Маркетингові технології--Промисловий маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
торгова пропозиція -- аналіз споживачів -- дослідження клієнта


Дод.точки доступу:
Василенко, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Зозульов, Олександр.
    Краунд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства [Текст] / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 4. - С. 17-24 : рис. - Бібліогр.: с. 23-23 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Комунікація
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- ретаргетинг -- таргетинг -- збут товару


Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Зозульов, Олександр.
    АТІ-технологія динамічного таргетування [Текст] / О. Зозульов, Т. Царьова // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 50-59. - Библиогр.: с. 58 (19 назв.)
Рубрики: Промисловий маркетинг
   STP-маркетинг

   Динамічна сегментація

Анотація: В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.


Дод.точки доступу:
Царьова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Зозульов, Олександр.
    Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [Текст] / О. Зозульов, О. Підмогильна // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 41-48. - Библиогр.: с. 48 (8 назв.)
Рубрики: Мережева економіка
   Міжорганізаційні утворення

   Кооперація

Анотація: Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.


Дод.точки доступу:
Підмогильна, Оксана

Знайти схожі

10.


    Зозульов, Олександр.
    Економічні логіки маркетингових дій [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 57-61. - Библиогр.: с. 61 (12 назв.)
Рубрики: Маркетингові технології
   Маркетинговий інструментарій

   Топ-менеджмент компанії--Ефективність роботи

Анотація: У статті розглянуто формування комплексу економічних логік маркетингових дій підприємств на різних стадіях формування ринку для прийняття управлінських рішень задля визначення основних напрямів зосередження їх маркетингових зусиль.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)