Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Зозульов, Олександр$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Зозульов, Олександр.
    Економічні логіки маркетингових дій [Текст] / О. Зозульов // Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 57-61. - Библиогр.: с. 61 (12 назв.)
Рубрики: Маркетингові технології
   Маркетинговий інструментарій

   Топ-менеджмент компанії--Ефективність роботи

Анотація: У статті розглянуто формування комплексу економічних логік маркетингових дій підприємств на різних стадіях формування ринку для прийняття управлінських рішень задля визначення основних напрямів зосередження їх маркетингових зусиль.


Знайти схожі

2.


    Зозульов, Олександр.
    Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [Текст] / О. Зозульов, О. Підмогильна // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 41-48. - Библиогр.: с. 48 (8 назв.)
Рубрики: Мережева економіка
   Міжорганізаційні утворення

   Кооперація

Анотація: Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.


Дод.точки доступу:
Підмогильна, Оксана

Знайти схожі

3.


    Зозульов, Олександр.
    АТІ-технологія динамічного таргетування [Текст] / О. Зозульов, Т. Царьова // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 50-59. - Библиогр.: с. 58 (19 назв.)
Рубрики: Промисловий маркетинг
   STP-маркетинг

   Динамічна сегментація

Анотація: В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.


Дод.точки доступу:
Царьова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Зозульов, Олександр.
    Краунд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства [Текст] / О. Зозульов, К. Полторак // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 4. - С. 17-24 : рис. - Бібліогр.: с. 23-23 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Комунікація
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- ретаргетинг -- таргетинг -- збут товару


Дод.точки доступу:
Полторак, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Зозульов, Олександр.
    Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє [Текст] / Олександр Зозульов // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72 : табл., рис. - Бібліогр.: с. 72
Рубрики: Маркетингові технології--Підприємства--Інноваційна діяльність
   Бізнес--Маркетингові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- трактовка маркетингу -- корпоративна модель організації бізнесу -- мережева модель організації бізнесу -- маркетингова стратегія підприємства -- стимули об'єднання -- інноваційна діяльність -- екосистеми підприємства
Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Зозульов, Олександр.
    Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок [Текст] / О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 53-61 : рис. - Бібліогр.: с. 61
УДК
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
комерційний сайт -- SaaS-платформа -- критерії вибору


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Зозульов, Олександр.
    Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 24-31 : рис. - Бібліогр.: с. 31
Рубрики: Маркетингові технології--Промисловий маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
торгова пропозиція -- аналіз споживачів -- дослідження клієнта


Дод.точки доступу:
Василенко, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Зозульов, Олександр.
    Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі [Текст] / Олександр Зозульов, Катерина Афанасьева // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 52-65 : рис. - Бібліогр.: с. 65
Рубрики: Інтернет-маркетинг--Кіберпростір--Стратегії
Кл.слова (ненормовані):
медіа планування -- сегментування -- стратегія збуту -- сайт-візитівка
Анотація: У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Представлений спеціально створений загальний хід розрогляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Розроблена в результаті дослілдення схема є науковою новизною, яка формує специфічну послідовність дій, характерну для розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі.


Дод.точки доступу:
Афанасьева, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Зозульов, Олександр.
    Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 3. - С. 47-54 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 54
Рубрики: Маркетингові технології--Стрес-тестування--Бізнес-модель
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- модель товару -- фандрейзинг -- ключові партнери
Анотація: Автори статті розповідають про функціонально-структурну модель товару , яка є основою для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії, яка може стати у нагоді за випадку аналізу конкурентоспроможності, пов'язаної із виробленням та використанням технічно складного промислового товару.


Дод.точки доступу:
Царьова, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Зозульов, Олександр.
    Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок [Текст] / Олександр Зозульов, Олександра Москаленко // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 29-36 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 36 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження--Айтрекінг
Кл.слова (ненормовані):
нейротехнології -- маркетингові Інтернет комунікації -- айтрекер -- мерчандайзинг
Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.


Дод.точки доступу:
Москаленко, Олександра

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)