Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Зозульов, Олександр$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр
Назва : Економічні логіки маркетингових дій
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 57-61
Примітки : Библиогр.: с. 61 (12 назв.)
Предметні рубрики: Маркетингові технології
Маркетинговий інструментарій
Топ-менеджмент компанії-- Ефективність роботи
Анотація: У статті розглянуто формування комплексу економічних логік маркетингових дій підприємств на різних стадіях формування ринку для прийняття управлінських рішень задля визначення основних напрямів зосередження їх маркетингових зусиль.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Царьова, Тетяна
Назва : АТІ-технологія динамічного таргетування
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 50-59 (Шифр М636468/2011/4)
Примітки : Библиогр.: с. 58 (19 назв.)
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
STP-маркетинг
Динамічна сегментація
Анотація: В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Підмогильна, Оксана
Назва : Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 41-48
Примітки : Библиогр.: с. 48 (8 назв.)
Предметні рубрики: Мережева економіка
Міжорганізаційні утворення
Кооперація
Анотація: Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Полторак, Катерина
Назва : Краунд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ, 2016. - № 4. - С. 17-24: рис. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2016/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 23-23
Предметні рубрики: Реклама-- Маркетинг-- Комунікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні технології--ретаргетинг--таргетинг--збут товару
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Василенко, Анастасія
Назва : Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 24-31: рис. (Шифр М636468/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 31
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Промисловий маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торгова пропозиція--аналіз споживачів--дослідження клієнта
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 339.187.4
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Афанасьєва, Катерина
Назва : Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 53-61: рис. (Шифр М636468/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 61
УДК : 339.187.4
Предметні рубрики: Інтернет-маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комерційний сайт--saas-платформа--критерії вибору
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр
Назва : Формування концепції введення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 64-72: табл., рис. (Шифр М636468/2017/5/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 72
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Підприємства-- Інноваційна діяльність
Бізнес-- Маркетингові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова діяльність--трактовка маркетингу--корпоративна модель організації бізнесу--мережева модель організації бізнесу--маркетингова стратегія підприємства--стимули об'єднання--інноваційна діяльність--екосистеми підприємства
Анотація: Неминучість процесів глобалізації та подальшої інтеграції вітчизняного бізнесу у світові економічні процеси, конкуренції з випереджаючими у своєму бізнес-організаційному розвитку корпораціями Заходу вимагає аналізу з боку вітчизняного бізнесу моделей їх функціонування. Розуміння цих моделей та завчасно розроблені заходи із їх реалізації може надати шанс вітчизняним компаніям вистояти у конкурентній боротьбі через формування власних глобальних мережевих систем чи завчасне заняття місця в одній з мереж, що формується західним бізнесом.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Москаленко, Олександра
Назва : Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок
Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 1. - С. 29-36: рис., табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2018/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 36
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Айтрекінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейротехнології--маркетингові інтернет комунікації--айтрекер--мерчандайзинг
Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Царьова, Тетяна
Назва : Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 3. - С. 47-54: рис., табл. (Шифр М636468/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 54
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Стрес-тестування-- Бізнес-модель
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентоспроможність--модель товару--фандрейзинг--ключові партнери
Анотація: Автори статті розповідають про функціонально-структурну модель товару , яка є основою для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії, яка може стати у нагоді за випадку аналізу конкурентоспроможності, пов'язаної із виробленням та використанням технічно складного промислового товару.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Афанасьева, Катерина
Назва : Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 52-65: рис. (Шифр М636468/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 65
Предметні рубрики: Інтернет-маркетинг-- Кіберпростір-- Стратегії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа планування--сегментування--стратегія збуту--сайт-візитівка
Анотація: У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Представлений спеціально створений загальний хід розрогляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Розроблена в результаті дослілдення схема є науковою новизною, яка формує специфічну послідовність дій, характерну для розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)