Пошуковий запит: (<.>A=Камю, Альбер$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Савко Н. Вплив екзистенціальних ідей на творчість А.Камю: розробка уроку/Н. Савко // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 5/6.-С.16-19
|
>2.
| Шевчук Н. Бути людиною. Творчість Альбера Камю: розробка уроку/Н. Шевчук // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2009. т.№ 5/6.-С.13-15
|
>3.
| Лопушан Т. Ідея абсурдності буття в романах Докії Гуменної "Хрещатий яр" та А.Камю "Чума"/Т. Лопушан // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2009. т.№ 1.-С.24-26
|
>4.
| Погодаева С. А. Albert Camus: un home révolté (1913-1960)/ С. А. Погодаева // Иностранные языки в школе, 2013,N N 10.-С.60-62
|
>5.
| Россинская Любовь и смерть Альбера Камю/Светлана Россинская // Мир библиографии, 2013. т.№ 9.-С.50-57
|
>6.
| Марчик Проблема вибору та особистої відповідальності людини в межовій ситуації. За романом Альбера Камю "Чума". Урок зарубіжної літератури, 11 клас /Олена Марчик // Всесвітня література в сучасній школі, 2015. т.№ 12.-С.34-39
|
>7.
| Ходюк Урок-лист за романом Альбера Камю "Чума". Присвячено лікарю - Герою України Дмитру Лосю/Олена Ходюк // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 4.-С.17-19
|
>8.
| Ходюк О. Урок-лист за романом Альбера Камю "Чума" /Олена Ходюк // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2016. т.№ 11.-С.25-27.
|
>9.
| Лєпьохін Є. Психологізм та історизм в оповіданні "Собака" В.Підмогильного й новелі "Зрадлива жінка" А.Камю/Є. Лєпьохін // Дивослово, 2008. т.№ 12.-С.48-50
|
>10.
| Кривошея Тривоги за долю людства та мотиви перстороги у романі А.Камю "Чума"/Віталій Кривошея // Зарубіжна література в школах України, 2017. т.№ 4.-С.10-12
|
>11.
| Кривошея В. Тривоги за долю людства та мотиви перестороги у романі А. Камю "Чума"/Віталій Кривошея // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2017. т.№ 7/8.-С.50-52
|
>12.
| Токмань Альбер Камю як літературний критик: діалог між художнім текстом і філософією/Ганна Токмань // Слово і час, 2017. т.№ 8.-С.77-88
|
>13.
| Ковтун І.М. Читацька діяльність школярів за умов інтеграції до європейського освітнього простору/І. М. Ковтун // Зарубіжна література в школі, 2017. т.№ 21/22.-С.2-21
|
>14.
| Солодовнікова Альбер Камю. "Чума". життєвий і творчий шлях письменника, його філософські й естетичні погляди/Світлана Солодовнікова // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2018. т.№ 7.-С.62-71
|
>15.
| Тарнашинська Філософія війни і миру: антропоцентрична дихотомія любові/ненависті як мотивація героїзму (за "Листами до німецького друга" Альбера Камю)/Людмила Тарнашинська // Слово і час, 2019. т.№ 4.-С.3-14
|
>16.
| Сутула Вільний той, хто може не брехати/Ольга Сутула // Всесвітня література в школах України, 2019. т.№ 9.-С.18-22
|
>17.
| Невінчана Зіграти головне. Із досвіду роботи/Валентина Невінчана // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 9.-С.14-17
|
>18.
| Вирок винесли в Москві. Альбер Камю - як і Степан Бандера - жертва спецоперації КДБ?/за матеріалами RADIOSVOBODA.ORG // Українська літературна газета, 2020. т.17 січ. (№ 1).-С.16
|
>19.
| Тіхоненко Обличчя ув’язненого міста. (Композиційно-стильові особливості роману А. Камю "Чума")/Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України, 2020. т.№ 10.-С.27-28
|
|