Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Каправий, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Каправий В. В. Вертикальні маркетингові системи як метод підвищення конкурентоспроможності фермерських господарств та підприємств споживчої кооперації/В. В. Каправий // Формування ринкових відносин в Україні, 2013. т.№ 4.-С.128-130
2.

Каправий В. В. Використання ефекту Торстейна Веблена з метою збільшення обсягів реалізації товарів демонстративного споживання в умовах споживчої кризи/В. В. Каправий, А. Б. Бондарчук // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 4.-С.123-127
3.

Каправий В. В. Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс"/В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 6.-С.105-109
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)