Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Каправий, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Каправий, В. В.
Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс" [Текст] / В. В. Каправий, М. О. Загоруйко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. -
№ 6
. - С. 105-109 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Маркетинг--Підприємства
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові рішення
--
споживачі
--
ексклюзивність
--
люксові бренди
Дод.точки доступу:
Загоруйко, М. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Каправий, В. В.
Використання ефекту Торстейна Веблена з метою збільшення обсягів реалізації товарів демонстративного споживання в умовах споживчої кризи [Текст] / В. В. Каправий, А. Б. Бондарчук> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. -
№ 4
. - С. 123-127 : рис. - Бібліогр.: с. 127
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
споживча криза
--
купівельна спроможність
Дод.точки доступу:
Бондарчук, А. Б.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Каправий, В. В.
Вертикальні маркетингові системи як метод підвищення конкурентоспроможності фермерських господарств та підприємств споживчої кооперації [Текст] / В. В. Каправий> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. -
№ 4
. - С. 128-130. - Бібліогр.: с. 130
Рубрики:
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
фермерські господарства
--
споживча кооперація
--
конкуренція
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)