Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Каправий, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Каправий В. В.
Назва
: Вертикальні маркетингові системи як метод підвищення конкурентоспроможності фермерських господарств та підприємств споживчої кооперації
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 128-130 (Шифр Ф241809/2013/4)
Примітки
: Бібліогр.: с. 130
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): фермерські господарства--споживча кооперація--конкуренція
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Каправий В. В., Бондарчук А. Б.
Назва
: Використання ефекту Торстейна Веблена з метою збільшення обсягів реалізації товарів демонстративного споживання в умовах споживчої кризи
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 4. - С. 123-127: рис. (Шифр Ф241809/2015/4)
Примітки
: Бібліогр.: с. 127
Предметні рубрики:
Маркетинг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): споживча криза--купівельна спроможність
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Каправий В. В., Загоруйко М. О.
Назва
: Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс"
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - № 6. - С. 105-109: ілюстр. (Шифр Ф241809/2015/6)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Підприємства
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингові рішення--споживачі--ексклюзивність--люксові бренди
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)