Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кеворков, Владимир$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-21
Автор(и) : Кеворков, Владимир
Назва : Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга
Місце публікування : Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 11-12. - С. 69-72.
ББК : 65.290-21
Предметні рубрики: Бренд
Управління компанією
Управління маркетингом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--якість
Анотація: Дана стаття про помилки, які допускаються вітчизняними компаніями у визначенні ролі і завдань маркетингу, а також про можливі наслідки цих помилок.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.291.3
Автор(и) : Кеворков, Владимир
Назва : Продажи vs маркетинг
Місце публікування : Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 7-8. - С. 68-72.
Примітки : Немає в ОУНБ
ББК : 65.291.3
Предметні рубрики: Бізнес-процес
Управління продажем
Організація-- Відділ маркетингу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стандарт підприємства--розгляд претензій
Анотація: У статті розглянуто роль маркетингу в сучасних умовах, а також діяльність маркетингових підрозділів організації.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)