Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук, Світлана$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| Ковальчук Сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України/Світлана Ковальчук // Економіст. -К., 2012. т.№ 10.-С.27-32
|
>2.
| Сучасні форми роботи в бібліотеках/упоряд. С. Ковальчук // Бібліотечна планета, 2014. т.№4(жовтень-грудень).-С.14-17
|
>3.
| У центрі уваги: шляхи реформування публічних бібліотек/підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета, 2015. т.№ 2(квітень-червень).-С.8-9
|
>4.
| Ковальчук С. Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу/С. Ковальчук // Маркетинг в Українi, 2015. т.№ 5.-С.34-48
|
>5.
| Ювілейна конференція/підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета, 2016. т.№ 2 (квітень-червень).-С.7-9
|
>6.
| Білорусь - Україна: культурна співпраця/підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета, 2016. т.№ 2 (квітень-червень).-С.29-30
|
>7.
| Ковальчук С. Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку/С. Ковальчук, М. Лазебник // Маркетинг в Українi. -Київ, 2016. т.№ 3.-С.18-33
|
>8.
| Ковальчук С. Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу/Світлана Ковальчук, Мар'яна Принько // Маркетинг в Українi, 2018. т.№ 5.-С.27-34
|
>9.
| Ковальчук С. Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками/Світлана Ковальчук, Ольга Мороз // Маркетинг в Українi, 2019. т.№ 5.-С.55-64
|
>10.
| Неформальна освіта - наша відповідь COVID-19/підгот. Світлана Ковальчук // Маркетинг в Українi, 2020. т.№ 2.-С.41-45
|
>11.
| Ковальчук С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції/Світлана Ковальчук, Катерина Добровольська // Маркетинг в Українi, 2020. т.№ 5.-С.36-50
|
>12.
| Онлайн-ресурси для вивчення та поглиблення знання української мови/підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета, 2021,N N 2(квітень-червень).-С.28-31
|
>13.
| Ковальчук Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом/Світлана Ковальчук, Ольга Мороз // Маркетинг в Українi, 2021. т.№ 4.-С.35-42
|
|