Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук, Світлана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.9(4УКР)30
Автор(и) : Ковальчук, Світлана
Назва : Сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України
Паралельн. назви :Current state of Ukrainian industrial enterprises’ innovative development
Місце публікування : Економіст. - К., 2012. - № 10. - С. 27-32 (Шифр Е506802/2012/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.9(4УКР)30
Предметні рубрики: Промислові підприємства-- Інноваційна діяльність --Україна
Анотація: Здійснено авторські узагальнення щодо визначення інноваційного розвитку промислових підприємств. Проаналізовано сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України. Визначено напрями підвищення інноваційної активності промислових підприємств.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Сучасні форми роботи в бібліотеках : інформація до словника успішного бібліотекаря
Місце публікування : Бібліотечна планета. - 2014. - №4(жовтень-грудень). - С. 14-17
Предметні рубрики: Бібліотечна справа-- Терміни
Анотація: У цій публікації ми продовжуємо ознайомлювати з цікавими формами роботи та засобами, що використовуються в практиці окремих бібліотечних закладів. Завдяки актуальному змісту, творчому підходу та нетрадиційним назвам, ці форми роботи сприяють зацікавленню наявних користувачів і залученню до бібліотек нових відвідувачів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана
Назва : Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2015. - № 5. - С. 34-48: табл., рис. (Шифр М636468/2015/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Маркетингові технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): клієнтоорієнтований маркетинг--інтернет-ресурси--створення продукту (контенту)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : У центрі уваги: шляхи реформування публічних бібліотек
Місце публікування : Бібліотечна планета. - 2015. - № 2(квітень-червень). - С. 8-9: ілюстр. (Шифр Б480503/2015/2)
Предметні рубрики: Публічні бібліотеки-- Реформування --Україна
Конференції і конгреси-- Бібліотеки --Київ, місто (Україна), 23-24 квітня 2015 р.
Анотація: Про роботу конференції.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Лазебник, Максим
Назва : Ринок маркетингових комунікацій України: огляд та тенденції розвитку
Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ, 2016. - № 3. - С. 18-33: табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2016/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 33
Предметні рубрики: Маркетинг-- Комунікації-- Ринок --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламні послуги--експертні оцінки--медіа-контент--торгова марка
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Білорусь - Україна: культурна співпраця
Місце публікування : Бібліотечна планета. - 2016. - № 2 (квітень-червень). - С. 29-30: ілюстр. (Шифр Б480503/2016/2)
Предметні рубрики: Презентації-- Книги --Україна --Білорусь
Анотація: Автор статті розповідає про важливу культурну подію, що відбулася 26 травня у НПБУ - презентацію та передання українським бібліотекам та музеям факсимільного видання "Книжное наследие Франциска Скорины".
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 027.54(477)
Назва : Ювілейна конференція
Місце публікування : Бібліотечна планета. - 2016. - № 2 (квітень-червень). - С. 7-9: ілюстр. (Шифр Б480503/2016/2)
УДК : 027.54(477) + 02(477):005.745
Предметні рубрики: Національні бібліотеки України
Бібліотечна справа в Україні-- Конференції і конгреси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науково-практича конференція--вніб 1
Анотація: Стаття містить оглядовий матеріал про IX Всеукраїнську науково-практичну конференцію "Бібліотека і книга в контексті часу", присвячену 150-річчю від дня заснування НПБУ.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Принько, Мар'яна
Назва : Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 27-34: рис., табл. (Шифр М636468/2018/5)
Предметні рубрики: Маркетингові комунікації-- Підприємства-- Неприбуткові організації-- Співпраця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): синергійний ефект--штрафні санкції--громадянське суспільство--стратегічні партнери
Анотація: Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими організаціями поділені на такі групи: "Антоганіст", "Індиферент","Провайдер". Автори статті для кожної групи проаналізували та запропонували власний сценарій щодо співпраці із неприбутковою організацією: "пасивна лояльність'', "вибіркова залученість", "цілковита лояльність", а також розробили критерії віднесення підприємства до відповідної групи та надали рекомендації для неприбуткових організацій щодо шляхів побудови співпраці з підприємствами різних груп.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Мороз, Ольга
Назва : Медіаграмотність як сучасний інструмент боротьби з маніпуляторами та фейками
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2019. - № 5. - С. 55-64: рис. (Шифр М636468/2019/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 63-64
Предметні рубрики: Інтернет-маркетинг-- Медіаграмотність-- Інструменти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформація--комерційна підтримка--масмедіа
Анотація: За сучасних умов пересічна людина знаходиться під впливом і тиском значної кількості інформації. Поряд з традиційними інформаційними потоками, що формуються засобами масової інформації, дедалі більше в наше життя втручаються цифрові технології. Авторки статті звертають увагу на те, що саме медіаграмотність є сучасним інструментом боротьби з маніпуляторами та фейками.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Добровольська, Катерина
Назва : Брендинг у сфері виробництва органічної продукції
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 36-50: рис., табл. (Шифр М636468/2020/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 50
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Брендинг -- Органічна продукція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція--агробізнес--товарний бренд
Анотація: Інтегрування України у світовий економічний простір висуває до вітчизняних підприємств вимоги щодо посилення ідентифікування власної продукції. Автори статті вважають, що цей процес є неможливим без застосування технологій брендингу. Брендинг у діяльності сучасних підприємств є найважливішою складовою їх стратегічного розвитку, яка дозволяє формувати їх конкурентні переваги, впливаючи безпосередньо на свідомість споживача.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Неформальна освіта - наша відповідь COVID-19
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 41-45: фот. (Шифр М636468/2020/2)
Предметні рубрики: Дистанційне навчання-- Інформаційна освіта
Коронавірус (COVID-19)-- Інфекційні хвороби-- Пандемії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): логістика--сегмент-тренінг--лекція-тренінг
Анотація: В умовах сучасних викликів і пересторог, коли карантин позбавив нас можливості бути присутніми в аудитоіях, одним з напрямів отримання цікавої і корисної інформації, поряд з дистанційним навчанням, стала неформальна освіта.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Мороз, Ольга
Назва : Вся надія на фактчекінг чи як товаришувати з ботом
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2021. - № 4. - С. 35-42: рис. (Шифр М636468/2021/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 42
Предметні рубрики: Маркетингові технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-маркетинг--ботоферми--інформаційна гігієна
Анотація: Фактчекінг – це перевірка фактів та тверджень, які викликають сумнів, на точність та правдивість.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Онлайн-ресурси для вивчення та поглиблення знання української мови
Місце публікування : Бібліотечна планета. - 2021. - N 2(квітень-червень). - С. 28-31 (Шифр Б480503/2021/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова-- Онлайн ресурси
Анотація: У статті репрезентовано деякі корисні безкоштовні онлайн-ресурси для вдосконалення, оновлення, поглиблення знань з української мови, що представлені на новій платформі Міністерства культури та інформаційної політики України і можуть становити інтерес для різних категорій користувачів бібліотек.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)