Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Коломінова, О. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коломінова О.О., Роман С.В.
Назва : Організація підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з англійської мови у початковій школі
Місце публікування : Іноземні мови. - 2011. - № 3. - С. 38-47. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2011/3). - ISSN 1817-8510
Примітки : Бібліогр.: с. 47
Предметні рубрики: Англійська мова-- Перевірка і оцінка знань -- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підсумковий контроль--навчальні досягнення--об'єкти контролю
Примірники :ВДІМ(1)
Вільні : ВДІМ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Роман С. В., Коломінова О. О.
Назва : Психолого-дидактичні та методичні засади сучасного навчання іноземних мов у початковій школі
Місце публікування : Іноземні мови. - 2012. - № 3. - С. 28-35. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2012/3). - ISSN 1817-8510
Примітки : Бібліогр.: с. 34
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Методика викладання-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегративна мета--принципи--прийоми і технології організації навчального процесу
Анотація: У статті розглядаються психолого-дидактичні та методичні засади навчання іноземних мов молодших школярів у контексті оновлення змісту початкової освіти. Обгрунтовується їх методологічне значення для організації процесу навчання, сприятливого для формування учня як суб'єкта навчальної діяльності та суб'єкта культури, для досягнення у такий спосіб результативності навчального процесу з іноземної мови у початковій школі
Примірники :ВДІМ(1)
Вільні : ВДІМ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коломінова О. О., Роман С. В.
Назва : Психолого-дидактичні та методичні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника іноземної мови
Місце публікування : Іноземні мови. - 2015. - № 3. - С. 53-63. - ISSN 1817-8510 (Шифр І215577/2015/3). - ISSN 1817-8510
Примітки : Бібліогр.: с. 63
Предметні рубрики: Іноземна мова-- Навчання-- Вища школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна методична компетентність--бакалавр--педагогічна практика
Анотація: У статті представлені концептуальні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника/навчальнометодичного комплексу з іноземної мови (на матеріалі англійської мови) для початкової та основної школи.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)