Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Коченгіна, Маріанна$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Коченгіна Маріанна
Назва
: Забезпечимо дитині право га гру : міжнародний досвід
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 4-8 (Шифр Д654208/2018/1)
Предметні рубрики:
Педагогіка-- Дошкільна-- Гра
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): ігрові методи--якість освіти--розвивальне середовище--іграшка--ігровий посібник--інноваційні методи
Анотація:
"Гра провідна діяльність дитини дошкільного віку. І саме їй належить визначальна роль у розвитку юної особистості, формуванні психічних та соціальних новоутворень дошкільного дитинства. Слушність цього твердженння давно доведено, однак досі у педагогів і батьків залишається чимало запитань. Яке місце має займати гра в житті дитини? Як навчати і розвивати у грі? Які іграшки та ігрові посібники потрібні сучасній дитині, аби формуватьи у неї життєво важливі компетенції?" Цим проблемним питанням присвячена стаття. Висвітлено також питання захисту дитячої гри на міжнародному рівні.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Коченгіна Маріанна
Назва
: Поринаємо у снігову казку : робота над віршем Т. Коломієць "Снігова казка" з дітьми старшої групи
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 11. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д654208/2018/2). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики:
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток мовлення
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчання читання--читання-слухання твору
Зміст
: Снігова казка : вірш/ Т Коломієць.
Анотація:
Подано зразок роботи над віршем Т. Коломієць "Снігова казка" з дітьми старшої групи, яка містить попередній етап, етап читання-слухання твору, бесіду за проявами емоцій, бесіду-аналіз, творчу роботу та підсумкову бесіду.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Коченгіна Маріанна
Назва
: Дошкільник і книжка: щоб знайомство було вдалим
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 6-10. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д654208/2018/2). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики:
Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Розвиток мовлення
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): навчання читання--сенсорний розвиток--ігровий метод --метод ознайомлення з художнім твором--читання-слухання--аналіз твору
Анотація:
"Перше знайомство дитини з книжкою зазвичай відбувається ще до її приходу в дошкільний заклад. У дитсадку ж починається її цілеспрямоване літературне виховання. За якими принципами обирати книжки для читання дошкільнятам? Як допомогти їм сприйняти й осмислити літературний твір? Які методи та прийоми використовувати?" В статті подано відповіді на ці та інші запитання.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Коченгіна Маріанна
Назва
: Педагогіка Реджіо Емілія
Місце публікування
: Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 22-24 (Шифр Д654208/2018/9)
Предметні рубрики:
Дошкільна педагогіка
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): італійська педагогічна система--малагуцці л.--якість освіти--розвивальне середовище
Анотація:
Автор пропонує ознайомитися з визнаною в світі італійською педагогічною системою, яка вирізняється специфічними підходами до створення розвивального освітнього простору для дошкільнят і організації їхньої життєдіяльності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)