Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Красовська, О. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Красовська О.Ю. Cпоживче сприйняття маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2018. т.№ 12.-С.21-24
2.

Зборовська О.М. Детермінанти впливу на вартість бренду підприємства/О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2019. т.№ 9.-С.26-29
3.

Красовська О.Ю. Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2020. т.№ 5.-С.133-136
4.

Красовська О.Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства/О. Ю. Красовська // Економіка та держава, 2017. т.№ 12.-С.89-92
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)