Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кучерук, Оксана$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучерук Оксана
Назва : Принципи розвивального навчання і методи реалізації їх у шкільному курсі української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2017. - № 1. - С. 8-13 (Шифр -466899/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Українська мова-- Процес навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвивальне навчання--метод проектів
Анотація: У статті розглянуто теоретичні і практичні питання проблеми розвивального навчання української мови в основній школі з огляду на актуальність ідеї особистісно орієнтованої лінгвометодики. Зокрема, зосереджено увагу на сучасних принципах організації розвивального навчання, окреслено методи, які забезпечують створення розвивального освітнього середовища на уроках української мови. Розглянуто особливості застосування методу проектів у навчанні мови.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучерук, Оксана
Назва : Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 1. - С. 26-30. (Шифр У679846/2018/1)
Предметні рубрики: Українська мова-- Метод проектів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексична компетентність--вивчення лексики
Анотація: У статті порушено проблему лексичної компетентності учнів як українськомовних особистостей та запропоновано шляхи її розв'язання. На основі аналізу і синтезу науково-методичних праць уточнено поняття "лексична компетентність" у зіставленні з суміжним поняттям "лексикологічна компетентність", розкрито особливості використання методу проектів для формування лексичної компетентності у процесі шкільного навчання української мови. Наведено орієнтовну модель методу проектів, визначено навчально-організаційні умови проектного навчання, запропоновано відповідні методичні рекомендації.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучерук, Оксана, Білявська, Вікторія
Назва : Формування риторичної культури студентів-полоністів з використанням інтерактивних методів навчання
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 6. - С. 3-6 (Шифр У679846/2020/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Іноземні мови-- Методика викладання-- ВНЗ
Педтехнології-- Інтерактивне навчання
Вища освіта-- Методи навчання
Вища освіта-- Підготовка вчителів мови і літератури
Риторика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): риторична культура--студенти-полоністи--інтерактивні методи навчання--навчальна гра
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучерук, Оксана
Назва : Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2020. - № 3. - С. 9-12 (Шифр -466899/2020/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Педтехнології-- Інформаційно-комунікативні технології
Мовна освіта-- Медіаосвіта-- Загальноосвітні навчальні заклади
Медіа-освіта-- Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаосвітній підхід--принципи медіаосвіти--методика навчання української мови--медіазасоби
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)