Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ларіна, Я. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.48
Автор(и) : Худолій Л. М., Ларіна Я. С., Чорний Г. М.
Назва : Методи наукових досліджень в аграрній економіці
Місце публікування : Економіка АПК. - 2013. - № 9. - С. 79-84: фот.цв. (Шифр Е969742/2013/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.48
Предметні рубрики: Аграрна наука-- Дослідження --Україна
Освіта вища-- Науково-дослідницька діяльність
Анотація: Уточнено й поглиблено зміст поняття "методи дослідження" в контексті підготовки магістерських і дисертаційних робіт.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чорний Г. М., Худолій Л. М., Ларіна Я. С., Міщенко І. А.
Назва : Класифікація методів наукових досліджень на рівні суб'єктів агробізнесу
Місце публікування : Економіка АПК. - 2015. - № 12. - С.12-18 (Шифр Е969742/2015/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Економіка АПК-- Інноваційна діяльність --Україна
Науково-технічна діяльність
Аграрна економіка-- Наукова діяльність --Україна
Аграрні підприємства України-- Інноваційна діяльність
Анотація: Подано поглиблене дослідження методологіїї науково-дослідної діяльності в аграрному секторі на рівні суб'єктів підприємницької діяльності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ларіна Я. С., Луцій К. М.
Назва : Моделювання обсягів споживання м'ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств
Місце публікування : Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91: рис. (Шифр Е969742/2018/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємництво-- М'ясопереробна галузь --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптимальне споживання--диференціація доходів--сегментування
Анотація: Мета статті - здійснити прогнозування обсягів споживання м'ясопродуктів для подальшого формування стратегій і комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств. Досліджено подальший розвиток моделі прогнозування рівня споживання м'ясопродуктів на 1 особу до 2020 р., яка передбачає врахування впливу ВВП на душу населення та визначення оптимального рівня споживання основних видів м'яса з урахуванням диференціації доходів населення.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)