Пошуковий запит: (<.>A=Луговий, В. І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Луговий В.І. Диференціація середньої освіти в країнах Організації економічного співробітництва і розвитку/В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя, 2009. т.№ 1.-С.60-67
|
>2.
| Луговий В.І. Реалізація принципів і пріоритетів Болонського процесу у вищій школі України: час дискусій і час дій/В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя, 2009. т.№ 1.-С.5-15
|
>3.
| Луговий В.І. Світовий досвід професіоналізації освіти: концептуальні засади і практична реалізація/В. І. Луговий // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.5-22.
|
>4.
| Луговий В.І. Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект/В. І. Луговий // Педагогіка і психологія, 2011. т.№ 2.-С.14-21
|
>5.
| Луговий В.І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз/В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2012. т.№ 1.-С.64-70
|
>6.
| Луговий В.І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація/В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2013. т.№ 1.-С.15-25
|
>7.
| Луговий В.І. Зв'язок складності та самостійності в освіті/В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2013. т.№ 4.-С.50-58
|
>8.
| Луговий В.І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті/В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2014. т.№ 2.-С.14-24
|
>9.
| Луговий В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки/В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2015. т.№ 4.-С.11-21
|
>10.
| Луговий В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України/В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2016. т.№ 1.-С.51-57
|
>11.
| Луговий В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України/В. І. Луговий // Педагогіка і психологія, 2016. т.№ 2.-С.37-48
|
>12.
| Луговий В. І. Об'єктивне і суб'єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України/В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2016. т.№ 4.-С.32-40
|
>13.
| Луговий В.І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект/В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2017. т.№ 1.-С.5-20
|
>14.
| Луговий В. І. Закон базисної організації компетентностей/В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2017. т.№ 4.-С.14-29
|
>15.
| Луговий В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій/В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2018. т.№ 1.-С.5-19
|
>16.
| Луговий В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти/В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2018. т.№ 2.-С.5-23
|
>17.
| Луговий В. І. Нові уроки лідерства для України від Шанхайського рейтингу 2018 року/В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія, 2018. т.№ 3.-С.5-22
|
>18.
| Луговий В. І. Консолідовані університети креативної Італії/В. І. Луговий // Педагогіка і психологія, 2019. т.№ 3.-С.5-13
|
|