Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Луцяк, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Луцяк, В. В.
    Аналіз стану та перспективи розвитку малого виробничого підприємства на основі динамічних здібностей [Текст] / В. В. Луцяк // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 386-400 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 22 назви
Рубрики: Математичні методи і моделі в економіці
   Економіка підприємства--Мале підприємство--Стратегічне управління--Реагування на зміни -- Динамічні здібності

Анотація: У статті на основі запропонованого методу здійснено спробу кількісного оцінювання динамічних здібностей малого виробничого підприємства та розроблено стратегію розвитку з урахуванням результатів аналізу. Метод ґрунтується на рівнях інноваційної діяльності – індивідуальний рівень, рівень підприємства, рівень ринкової системи. Встановлено особливості для малих виробничих підприємств, що полягають у вирішальному значенні людського капіталу, інноваційного результату, рентабельності інновацій та глибині модернізації технології та техніки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Луцяк, В. В.
    Особливості управління практикою дослідження зв'язків з громадськістю [Текст] / В. В. Луцяк, А. Д. Остапчук, Я. П. Бондарчук // Економіка АПК. - 2020. - № 12. - С. 89-102 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Управління комунікаціями--Зв’язки з громадскістю--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
зв’язки з громадськістю -- зміст -- стратегія -- дослідження -- методи -- управління -- практика
Анотація: Мета статті - визначити змістовну складову сутнісної характеристики зв’язків з громадськістю, розглянути процес досліджень зв’язків з громадськістю для організацій, систематизувати особливості кращих дослідницьких практик. Встановлено переваги та недоліки кожного розглянутого методу досліджень зв’язків з громадськістю, а також поставлено у відповідність задачі, що вирішуються з їх використанням. Разом із тим встановлено обмеження при використанні розглянутих методів дослідження зв’язків з громадськістю та внесено пропозиції щодо їх подолання.


Дод.точки доступу:
Остапчук, А. Д.; Бондарчук, Я. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Луцяк, В. В.
    Життєвий цикл малого виробничого підприємства [Текст] / В. В. Луцяк // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 4. - С. 45-52 : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Малі підприємства--Розвиток
Кл.слова (ненормовані):
модель життєвого циклу -- маркетинг -- управління маркетингом


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Луцяк, В. В.
    Нормативно-правова база регулювання діяльності малого підприємства [Текст] / В. В. Луцяк // Наукові праці національного університету харчових технологій. - 2015. - Том 21 № 3. - С. 91-99 : табл. - Бібліогр.: с. 98-99
Рубрики: Малі підприємства--Україна
Кл.слова (ненормовані):
правове середовище -- маркетингова діяльність -- проблемні аспекти -- заходи щодо розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)