Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Манжос, Т. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Манжос, Т. В.
Вплив знижок при закупівлі на оптимальний розмір запасу підприємства в умовах невизначеності [Текст] / Т. В. Манжос, О. М. Тертична> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. -
№ 2
. - С. 133-139 : рис. - Бібліогр.: с. 139
Рубрики:
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
оптові та диференціальні знижки
--
мінімізація витрат на закупівлю
--
витрати дефіцитності та зберігання
Дод.точки доступу:
Тертична, О. М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Манжос, Т. В.
Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [Текст] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 4
. - С. 401-407 : форм., рис., табл. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики:
Математичні методи і моделі в економіці
Маркетинг--Реклама -- Витрати на рекламу--Ринок інноваційних продуктів--Прогнозування попиту
Анотація:
У статті досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами.
Дод.точки доступу:
Мельник, О. О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Манжос, Т. В.
Одноперіодна модель управління запасами в умовах невизначеності гібридного типу [Текст] / Т. В. Манжос, Ю. В. Куницька> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. -
№ 5
. - С. 135-139 : рис. - Бібліогр.: с. 139
Рубрики:
Економіка підприємства--Управління
Кл.слова (ненормовані):
одноперіодна задача управління запасами
--
оптимальний обсяг запасу
--
дискретна нечітка випадкова величина
Дод.точки доступу:
Куницька, Ю. В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Манжос, Т. В.
Процес формування оптимального матеріального резерву регіонального рівня [Текст] / Т. В. Манжос> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. -
№ 12
. - С. 198-202. - Бібліогр.: с. 202
Рубрики:
Регіональна економіка
Кл.слова (ненормовані):
безпека регіону
--
матеріальний резерв
--
розподіл Парето
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)