Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Мартинець, Л. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мартинець Л.А.
Назва : Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу
Місце публікування : Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21.; \b Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55.; \b Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54.; \b Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55; \b Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55 (Шифр В527268/2011/2)
Предметні рубрики: Педтехнології-- Проектна технологія
Профільне навчання-- Програма
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проектна діяльність--проект--метод проектів--проектування--управління проектами--проектна діяльність--специфіка проектної діяльності--типологічні ознаки проектів--історія виникнення проектної діяльності--типи проектів--дискусія--навчальна дискусія--проектна команда--група--колектив--команда--лідер--менеджер--менеджмент--менеджмент кадровий--етапи реалізації проектної діяльності--лідер--лідерство--стилі керівництва--види лідерства
Зміст : Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар
Анотація: Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.3
Автор(и) : Мартинець Л.А.
Назва : Освіта дорослих: форми та зміст
Місце публікування : Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 14-16: фот. (Шифр О187707/2015/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 74.3
Предметні рубрики: Андрагогіка-- Освіта дорослих
Освіта дорослих
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формальна освіта--неформальна освіта--інформаціона освіта--освіта впродовж життя
Анотація: У статті розглядається значення освіти дорослих, яке є ключовим компонентом цілісної й всеосяжної системи навчання та освіти впродовж всього життя, а також змісту і формиобразованія дорослих на сучасному етапі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)