Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>A=Мартинець, Л. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
:
Шифр видання
:
Автор(и)
: Мартинець Л.А.
Назва
: Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу
Місце публікування
: Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21.; \b Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55.; \b Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54.; \b Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55; \b Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55 (Шифр В527268/2011/2)
Предметні рубрики:
Педтехнології-- Проектна технологія
Профільне навчання-- Програма
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): проектна діяльність--проект--метод проектів--проектування--управління проектами--проектна діяльність--специфіка проектної діяльності--типологічні ознаки проектів--історія виникнення проектної діяльності--типи проектів--дискусія--навчальна дискусія--проектна команда--група--колектив--команда--лідер--менеджер--менеджмент--менеджмент кадровий--етапи реалізації проектної діяльності--лідер--лідерство--стилі керівництва--види лідерства
Зміст
: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар
Анотація:
Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.3
Автор(и)
: Мартинець Л.А.
Назва
: Освіта дорослих: форми та зміст
Місце публікування
: Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 6. - С. 14-16: фот. (Шифр О187707/2015/6)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 74.3
Предметні рубрики:
Андрагогіка-- Освіта дорослих
Освіта дорослих
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): формальна освіта--неформальна освіта--інформаціона освіта--освіта впродовж життя
Анотація:
У статті розглядається значення освіти дорослих, яке є ключовим компонентом цілісної й всеосяжної системи навчання та освіти впродовж всього життя, а також змісту і формиобразованія дорослих на сучасному етапі.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)