Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Маєрчик, Марія$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Смислові перспективи навчання / вивчення соціології: студентоцентрована освіта [Текст] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 185-203. - Зміст: Смисли викладання соціології: студентоцентрована освіта / Юлія Сорока. Соціокультурні контексти викладання соціології / Людмила Малес. Критичні / радикальні педагогіки в соціогуманітарних дисциплінах: навіщо та як це можливо / Ольга Плахотнік. Оцінювання студентів на соціологічних курсах як виклик студентоцетрованого викладання / Тамара Марценюк. Інтерактивні практики на сторінках підручника / Марія Маєрчик. Навчання в полі: від студента-інтерв'юєра до спеціаліста-соціолога / Микола Гоманюк. Якій соціології навчаємо? В чому він - соціологічний здоровий глузд / Тетяна Зуб. Чи потрібна у викладанні соціології теоретична класика? / Марина Соболевська. Студентоцентрованість, критичне мислення та соціологія / Світлана Бабенко.
ББК 74 + 60.5
Рубрики: Соціологія--Викладання--Парадигмальні зміни--Практика
Кл.слова (ненормовані):
радикальна педагогіка -- соціологічна освіта -- оцінювання -- соціологічна класика
Анотація: Надано матеріали круглого столу, який відбувся в рамках II Конгресу Соціологічної асоціації України «Соціологія та суспільство: взаємодія в умовах кризи», Харків 18 жовтня 2013 року.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)